:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 25 Februari 2011

:: weeeeeee ~!!! ::

hari nie , hari jumaat , 25 febuary 2011 , bersamaan 22 rabiulawal 1432hijrah ...

tadi dalam kul 11 aku kua g bank ... bank in wet keje n sambil tuh aku nk mgambek kesempatan menge-cek baki lam acc .
heheh ...( semalam da gajii .. hehehe .. )
alhamdulillah rezki allahh ...
 aku nk kua kan wet diveden ASB ( amanah saham bumiputra )
hehe . nk wat bli ... hehe .. henpOn !
cean . hasrat nk bli henpOn dari dpt wet sagu hati y 500 tuh ag .
tp xkesmpaian smpi la ari nih . ade jee halangan menanti .. huhu ..
dlam perkiraan .. nk bli henpOn ape ngan budget aku y ... alaahaaiii .. heheh ....
ade laa sket ..
ingat nk bli sOny eriksen ...
satiO kee .. hahah ... larik budget sudaaa ...
teringin plak nk pki bb ( blackbarry )
ataw pn iphone .. jeles plak ngOk org laen pki enpOn cecanggehh ...
maluu nk ngan henpOn y aku ade skang nihh ...
hehe .. ceitt .. xngenang budi tOl ..
haha . enpOn .. jase mu di kenang juaa ..
haha ~!!
bkn cik awee nih nk blagakk . n cam nk ase maluu sgt ngan henpOn y ade skang nih ...
tp di sebab kan henpOn y ade skang ni ..( henpOn nOkia , sabun ) ....
selalu mati2 sendiri ...
slalu hang xkire tempat n mase .. huhu ..
terpakse la aku mengganti kan ngan y baru .. huhuh . 


hehehe
law mengikOd ekod budget y aku ade nih .. aku cam nk bli sOny eriksen ...
y name nye same munyikk nye ngan aku nye viva fOrever .. huhuhu ...
Vivaz<sup>&trade;</sup>

:: haaaa ... jengg .. jenggg .. nihh la die .. name die vivas .. same kan ? hehehe ::

tp y menjadik masalah skang nihh ...
die ade 2 jenisss ... huaaa ..
baru jek tanye ...
vivas : RM 700 ++
( over da budget )
vivas pro : RM 500 ++
( ok laa . tpp ... )


hahah . hawaa . baek ko wat pilihan skang .
esOk PH ( princess hawa [ lalallalalalaaaa ... ;p] ) nk g bli . huhu .
hurmmm . budget ciput .. nk bli enpOn cecanggeh aje ..
lalalalallalalaaa .. tetttt ...

ty leh la ber 'viva fOrever + vivas la vida lOka' ...
kekekeke .... ;p
adiOoss ~!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan