:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Khamis, 29 September 2011

:: assalam ! ::

assalamualaikum ...

post pertama cik aiyOo selepas 3 ( tiga ) bulan tak hapdate kan belognyee ...
selepas 3 bulan ditinggalkan kekasih ...
3 bulan melayan perasaan yang tak tentu halaa ...
3 bulan yang penuh dengan air mata dan senyuman yang di buat-buat !
3 bualan jugak laa cik aiyOo meratapi pemergiannyee ...
3 bulan jugakkk cikk aiyOo mencuba nasib merayunya kembali pulang ...
hOhOo ...

ya tuhann ... tabahkan laahh hati hamba mu yang banyak melakukan kekhilafann ini ...

hurmmm ...
bukan tak nak update ...
tapiiii .....

hati dirundung gelisah , tak tenteram , sunyi , sepi ... kosong ...

selalunya hati sentiasa terisi dengan kehadirannya ... sekaranggg ...
hurmmm ...

yang ada sekarang , kenangan waktu bersamanya ... kenangan 6 tahun dulu ...
6 tahun kalau dah kahwin , ade 3 orang anak skurangnya ...
tapi nak buat macamana ...
dah tersurat tak ada jodoh antara aku dan si dia ...

sehinggalah saat aku taipkan semua ini , keluarga aku tak seorang pun tahu ...
mungkin mereka tahu ... tapi berbuat tak tahu ...
hahaha ! berbunga-bunga disitu ...
banyak yang ditanyakan ...
mengapa si dia tak datang raya , kenapa si dia tak datang melawat bonda ...
mengapa dah lama tak keluar dating ....
wahhhh !!!! hehehe !
apa yang boleh aku katakan , si dia sibuk ...
hahah !
berbohong itu berdosa tahu Nurul Hawa !!!
hahaha ~!!!

hanya itu yang aku boleh katakan ...
aku malu sebenarnya ...
cinta yang aku harapkan sampai ke akhir hayat ...
rupanya putus ditengah jalan di sebabkan kehadiran orang ke3 !!!
hahaha !!!
maluu habiss tahuu !!??

ada jugak kawan-kawan suruh aku bercerita ...
sekurang-kurangnya aku boleh dapat sokongan moral katanya ...
hahaha ! moral apanya ??
kalau muka dah tebal 18 inci ??
hahah ! tak mungkin aku nak buka cerita nih semua kat diaorang ...
biarlah diorang diam sendiri ...
penat lelah dengan soalan yang tak berjawab ...
bila dah letih nanti , diam la semua ...
huhuh !
aku akan berdiam diri dan tak akan bercerita itu ini dengan keluarga aku ...
biarlah ini semua menjadi rahsia hidup aku ...
sekadar berkongsi cerita dengan kawan-kawan dah cukup melegakan perasaan aku ...

cukuplahh ... keluarga aku dah terlalu banyak masalah nak di fikirkan ...
tak nak aku tambahkan dengan masalah aku yang remeh temeh nih ...


ehhmmm ... ada masa nanti aku nak bercerita tentang hati yang hancur luluh ...
ceritakan pada blog kesayangan aku nih ...
cerita tentang bagaimana  kejadian sedih nih telah berjaya menyelubungi diri aku ...

kepada pasangan kekasih di luar sana , jagalah pasangan masing-masing ...
tolong ... jangan sesekali curang pada kekasih korang !!!
sakitnya hati kann .... bila cinta dan diri ini di khianati ...

terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi nak mendengar cerita sedih aku ...
sekarang saya baru nampak , siapa kawan yang sudi nak kongsi masalah bersama ...
dan siapa yang tak ...

TERIMA KASIH sekali lagi ... rasa nak mention sekali  nama korang ... tapi ... rasa nya aku dah membebel cukup panjang ... haha !

Assalamualaikum ...
ada masa , jumpa lagi ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan