:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 19 Mei 2012

Tak Sampai Setahun ....

huhuksss !

hai cik belog ! nak tahiu tak .... nak tahuuu takkk ???? nak tahu menahuuu tak , ape yang aku tahu nih ? hihikss !

malam tadi aku berpesanan peribadi dengan kawan si dia ... Daus nama dia ! huhuks ! entah la macam mana aku boleh berchitchat dengan dia , aku pun tak ingat ! yang penting soal dia , tak ada kena mengena dengan soal hidup mati si dia ! tapi entah la macamana aku buleh melibat kan diri dengan soal itu ! huhuksss ! entahlahhh ....

nak tahu apa yang mengejutkan aku ??? agagag !!!


baca print screen kat bawah nih ! huhukss ;'((























hahaha !


itu lah perkataan pertama yang keluar dari bibir aku !!! kwang3 !!!!

jahat ke kalau macam nih ? kekeke !

PUTUS SUDAHH !!! tak sampai setahun ! tapi yang pelik nya , di daus ni macam nak suruh aku balik , balik pada si dia nih ! ehhh ...

cik belog rasa macamana ? entah laaa !

ikutkan rasa hati memang ada rasa sayang yang tak pernah terpadam ! tapiiiii ....


aku dah mula rasa seronok hidup single ! hidup dikelilingi scandle3 ! agaga !

ape ape pun aku tak nak cakap banyak ! aku serah pada takdir ! aku tak reti nak pergi melutut balik kat sidia , suruh terima aku ... pulakkk ... kan ? eh , entah laaa ! aku pulak yang macam terhegeh pulak kangg !!

dah dia yang tinggalkan aku macam sampah dulu ,... buat aku meroyan , menangis siang malam tak kira masa ... huhuhu !

bak kata bestfrenforeve aku , " sedangkan nabi pun ampunkan umatnya .. inikan pulak kita "

banyak simpang untuk soalan tuh punya jawapan ! aku siapa dan Dia siapa ? huhuuhuksss !


entah laaa ! segalanya ku serahkan pada takdir dari yang maha esa !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan