:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 15 Januari 2011

+MALAM JUMAAT+

huhu . hah . terrrbeliak plak mate tuh bace title kat atas tuhh eyhk ?? hambOii . heheh .
kisah malam jumaat ku . hehhe .

nk di jadik kn cerite , malam jumaat kelmarin .. aku dok kat dapor sensorang . kunun nak masak laa . nih sume sebab bibik kat umah tuh da larik carik keje laen (kehkehkehh . mampos aku law mak c adek bace nih !! ).. aku terpakse masak malam . sebab siang xkan ade org lagi nk masak utk mak aku . nk harap abahh ? glupp .. huhuh . ( terkutOk bapak sendirik plakk .heheh !)

tengah syOk2 dok pOtong bawang , aku terase sunyi plakk . kekeke ! seram sejuk plak tetibe . aku pn g la bukak cd . nk kasi pecah itu sunyi . huhuh . skali cd player rosak plakk .(kebetulan tv kat dapur tuh bleh pasang cd jek !) hampehh tol . aku pn g la bukak radio . terrr'pasang' plak sinar.fm .. ( slalu aku bukak hot.fm ) .

ntahh mengapee la c deejay malam tuh ( najman aku rase namenye ..) asik la menyebut malam pertame .. ehh .. shilappss ! ahhah ! senget pnye hawa ! malam jumaat . ( bkn 18sx tuh ye !) sudahh la aku dok sensorang kat dapur . die bleh plak asek menyebut malam jumaat xsudah2 !
mang la die xder mention ape-ape sal malam jumaat . tp stiap kali die sebut malam jumaat tuh aku ase bulu rome aku meremang jek ! huhuh ! ( dasar penakutt !)

"mari kite sembang2 pada malam jumaat nih"
"bersama sy lagi pada malam jumaat ini "
+ bermacam2 ag la ayt die . tak hengat plak aku +

jadik dengan ituu . aku dengan pantas nye menyiapkan masakan dan tugas mengemasku dengan segera ! (wahh ! skema gitteww !)
haha ! seyess !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan