:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 15 Januari 2011

+ NASiK AMBENG ! +

Salam wahai blOgku ! =)

ini cerita pada tarikh semalam . 14 januari 2011 . huhuh .
kelmarin ade plan ngan dak2 keje , nk makan nasik ambeng yang dekat dengan Oficce persatuan nelayan . kebutulan aku ngan Opismate aku si mak buyung , fiza . memang ade urusan kat pejabat persatuan tuh . huhuh . then kitOrang plan la ngan gugurl dari pusat isytihar laen join makan kat restoran nasik ambeng yang pernah masuk rancangan jalan2 cari makan tuh . name retoran tuh : restoran ibu . memang femes la kat tanjung karang tuh .

sebelum pergi ke pejabat persatuan tuh , kitOrang singgah jap amik kawan kitOrang kat pusat isytihar pasir penambang . lebih kurang 15 min dari sg bulOh . kitOrang terus kan perjalanan ke destinasi seterus nyee . ya ituuu ... pejabat persatuan laahh . amik mase lam 10-15 mintik tuk sampai kat pejabat nih .
haha ! blOm time lg nk makan ! heheh! sabar yee ..
kang kite makan yee .
kite selesai kn dulu urusan kite kat pejabat nih duluu !
huhuh ! weekk !

selesai urusan seri paduka baginda aku nihh .
( kenape aku cakp urusan seri paduka ? sbb segale arahan y disampai kan tu cam titah sultan . tak boleh kate 'tak' ! hahaha ! - ni lah kalaw dah makan gaji . tepakse ikod arahan bOsh ! theheheh !)

skang tyme untuk makannn ! 5 min dari pejabat pesatuan .
skang kite cite sal makanan die y ehmm . menyelerakannn . huhu 1 kecur ayak liuq bile pk nihh !
heheh !
makanan kene layan dirik amik kat kaunter , pas amik makanan n oder air , kitrang pilih pOrt y duk2 bersila tuh .
fuhhh ! ala-alaa cam kat umah plak feel die . huhuh . seronok .
tp y tak seronOk nye , ktrang kene tunggu lg sOrang lagi kawan  dari pusat isytihar tanjung karang . huhh ! lame gak la tunggu . hehe !
sementare tunggu tuh kitrg sempat la amik2 gambar . tp malang nye pic tuh xder kat aku . so aku xdpt la nk siarkn kat dlm nih ye .
kawan aku pon smpai . kitrang ape lg . baham laa makanan y adee kat depan mate tuh !
aaaaaaumm ! kekek !

selesai makan , borak , gelak , posing , bayar ..
kitrg pn beransur pulangg .
tp seblum kerete bergerak ..
POSiNG lagiii !
wahhh kelass kaw maria ! kekek !

sekiann !
fuhhh letihhh menaip . =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan