:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 28 Januari 2011

+ RiNDU SETENGAH MATi +



hurmm . xder ape2 nak pOst . sesaje jekk .
tention . huhuh .
sile laa dengar lagu kegemaran aku nihh .
mang touching gle3 la ble dga lagu nihh .
huaaa !
mishh My Prince Charming shOo muchh !!
mendalam tuh maksud die ....


aku ingin engkau ada di sini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku selalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu
 
huhuh .
maw nye xmendalam ?
" BERAT HiDUP iNi TANPA DiRiMU .
KU HANYA MENCiNTAi KAMU .
KU HANYA MEMiLiKi KAMU . "
 
 
 
patblas kali dahh aku ulang denga lagu nih .
sampai mak buyung sebelah aku nih pn naek bosan dga aku nyanyi .
ngeee ~!!
aku law da ske satu lagu tuh , sepanjang ary aku akan ulang denga . 
keh3 !!!
 
 
siap wat ringtone tuk My Prince Charming ag .
ngeee ~!!!
 
 
V(^_^)V :: huhuhu . rindu die nih setengah mati . ngeee ~!!!
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan