:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Khamis, 27 Januari 2011

:: BERTEMU KEKASiH HATi ::

Ehmm . cam tajuk lagu Ezad Lazim jekk kan ? ngee ~!!
hari ahad hari tuh bertemu lah uda dan dara .. heheh .
setelah due bulan xjumpe !
wahh ~!!
gile lame kOdd ! heheh !
cam My Prince Charming cakap : due bulan xjumpe ase cam mak kucing ilang anak !
mengiauw-ngiauww ~~ carik anak die !
huhuh !
memang pnnn !
gile tak ?
kalau bOle ase nk jumpe die ary2 !
tp .. ape kan dayee . die nunn jauhh disannaa . (huhuh ! jauh la sangatttt !)
sume nih sbb kekangan kerja , family , wang (termasuk jugak . sbb law die ngan xberduit , mang x la die nk dtg jenguk Princess die nihh !)
ngeee ~!!

tyme nih pn die dtg bkn nye berduet sangat . belum gaji kOdd . tp ats desakan aku a.k.a org umah die . ( ngee ~!!!) die dtg gak sbb nak ajar aku wat SKT .
hurrmm .
tp maklum lahh . da lame xjumpe ..
bOrang SKT da kemane ..
aku da kemane . haha !!!
bOrak jekk lebeyhh !
lame xjumpe kOdd !!!

bOrak punye bOrak ade laa . terkeluar cerite sal kekawan die y cinte nye xkesampaiann ..
huhuhuhuuu .
start dari c2 la die asik dOk membebel .
aku jgn jadik cam awek2 kawan die .
sbb nye awek kawan die tuh semua nye curang .
die ckp sbb awek2 kawan die tuh curang sbb kawan2 die sebOk ngan study + kerje .
hurrmmmm .
die ckp , die ngaku y di xbnyk luang kn mase y bnyk tuk aku .
die bnyk abaikan aku sejak due menjak nihh .
( memang pOnnn !! )
jadik die nanak laaa disbbkan kesibukan kerje di tuh , aku dangan sewenang2nye mencarik kumbang laen ! ( ewahhh !! berpujangge lakks aku nihh !)

wat My Prince Charming , ayang xkan sesekali curang kat abg !!
hihihi ! cintaku seratus persen oke !!
bia sesukar mane liku2 percintaan kite nihh .
cintaku utuh kepade yang satu .
y satu itu ku berikan pada mu !
ewaaahhhhh !!
ngee ~!!!


v(^_^)v :: tetibe teringat kate2 kawan My Prince Charming , yang berbunyik :
" jOy , law kO tinggalkn hawa , ko abaikan hawa , ko yang bOdOh jOy ! "
waahhh !! terase diriku begitu bernilaii ! hurmm . tp ayat y terkeluar ble MPC ckp camtuh : " ayg nih xder satu ape pon y istimewe ."
uhuhuh ! sungguh bersopan santun aku menuturkan ayat tuh sambil suare bergetar ! (*terharuuuu*)


NUZULHAWA 4 EVERR LAHH ! NGEEEE ~!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan