:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 7 Februari 2011

:: BERJiMBA2 DiTEPiAN PANTAi ::


" bercanda ditepian pantaii ... kita bersama bermadu asmara .... cinta setiaa .. "
(cam lagu sudirman ngan anita sawak tuhhh )


dear blOg ,
hari kejadian : 06 feb 11
time kejadian : 6 petang sebelum maghrib .
xtvt : bercanda2 + berjimba2 !


waahhhh ~!!! bercanda2 kitee yeee ~!!
huhuh ~!!!




 :: nih lagunyee .. hhehehe ~! ::



tapi aku bkn becanda n berjimba2 ngan My Prince Charming .
berjimba2 ngan 2 org dak kecik ( y sOrg tuh sbnrye xder la kecik pn . debabb daa . [niesha] )
bawak c kecik maiya + c adik gemOk [niesha] g pantai remis jekk .
kebetulan otw balik dari tescO (bli barang dapur la kununnn . ngee ~!!) , plinggg .. idea timbul nk ajak kekande 2 a.k.a nora saiputri a.k.a k.nOne g pantai .
yekk laa , stelahh penat kaki dan otot aku nih berjalan pusing 1 tesco tuhh mencarik barang2an . tringin plak merelekskn kaki nih di gigi air laut (wahh ayatt xblehh blahhh ! ngee ~!)


kebetulan hari kejadian tersebut , air laut sedang pasang besarrr ~!!! baru jekk masOk kat lorong masOk tuhh niesha da terjerit2 nk mandi air pantai katenyee . weeee ~!! die y bersOrak .. aku plakk y trujee . lame plak kn xg mandi mande . turun jek dr kete , kekande 2 pn cam truje same sbb air pasang besar n anak angkat die pn truje ( tp takOt )
kebetulan , tyme kat lorong masOk td ade parking baek bawah pokok ,
bleh la ibunde tersayang melelapkan mate nyee didlm kete bertemankan angin sepOi2 bahse ! nggeee ~!!
budak2 kecik 2 org tuh trus lepas ke laut tanpe bimbingan org dewasa . mencicit la ktrg larik mendapatkan 2 org dak kecik tuhh ! (xrase cam ayat y same ke aku type ?? ngeee ~~!!)
y klakanye c maiya dak kecik tuh penakut ngan air laut . huhuh . puas aku pujuk die join maen kat gigi air tuhh . ngee . nanak jgk . so, die duduk jek ahh ngan ummi die kat ats batu besar .
aku ngn niesha pn ape lagii. layaannn . zasssssss ~~! air laut menampar lembut betis gebu ku ini (ngee ~!)
siket-siket-siket---
lame2 lencun sua y aku pakai . ngeee ~!!
(nih aku y maen air pantai ke dak 2 org tuh ? aku kompiuss !)
c niesha siap bukak sua . pastuh bukak pempers sendirikk . sbb berat ngan air masen .
hehehe ~!!!

sampai laa ayahda menalipon sOh balikk , baru la ade sedikit kesedaran nk beransur pulang .
(klu x.. sampai gelap pn lom tentu dak kecik 2 org tuh nk ajak balik . makcik2 die ag laa . xhengat dunia . ngeee ~!! )


sesampai di umah bapak niesha (mmg die pnggil ayah die 'bapak'!) menjerittt :
"bapakk pn xpenah mandi kat pantai remisss"
dengan serentak kitrg gelak dalam nada y senada .
(aku,kekande 2,ijan[spupu],ibunde,maiya,niesha) 



V(^_^)V :: nk uplOad pic dak kecik y nakal nihh . tp line slOw bangattt ~!! huhuh
malas laa . laen kali aku uplOad yee . ngee ~!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan