:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 11 Februari 2011

:: hanya padamuuuuuu ::

dear blOg ,
asSalamualaikum ....





hurmmmm ...
hary nihh entry nk sedeyh2 sket ~!
xder la sedeyh sgt pn . tp bg aku meruntun jiwe jgk laaa .
berkecil hati dengan org sekeliling .
hurrmmm .
tiada tempat untuk mengadu ... tiada y sudi meminjam kan bahu utk disandar ....
hurrrrrrrrmmmmm .
mengeluuuuhh panjangg ??
yeee mang aku mengeluhh panjangg .
sebenarnye entry nih da lame aku nk buat .
da lame bait2 ayt tOk aku taipkan dlm blOg nih ade lam pale Otak aku nihhh .
tp slalu nyeee . aku pendammm .
aku simpannn . aku merempann sOrg2 ~!!!
tp skang nihh da xberdaye lg nk di simpan dlm aty .
da xlarat telinge nih mendengar cemuhan org skelilinggg .


salahh ke aku gemOk ?
aku gemOk sbb aku nk gemOk kan badan aku sendiri ke ??
pk la sket tuh sblm nk mngate org .
pk dulu perasaan org .
aku gemOk mang smule jadi aku gemOk .. bkn sbb aki peknen ke , aku da maen ngan jantan ke ...
bOdOh betOl y pk aku cam tuhh ~!!!
arrggghhh ~!!!
aku xpena pn maen ngan mane2 jantan ... cam ne plak aku leh peknen ??
mang aku ade MPC !
tp die xpnh sentuh aku !!!!


hahhh !!! memang aku tersangaatt emO !!!!
plak tuh aku bengang betul bile diri aku y gemOk nih di bannding2 kan ngan org laen y kurus keding .
ehhh . die klw mkn bnyk pnn . bdn die ttp mcm tuh !!!
aku xmkn pn , law nk naek , ttp akn naek !!!
pantang betul aku !!!
tapi ... sekang ini aku sedang menarik nafass sedalam2 nyeee .
tuk menenang kan aty y sedang berduka laraa .




aku pn xnk gemuk .
aku nk kan bentuk bdn aku y duluu .
nk pakai baju ape , makan ape , sume bolehh .
xder pantang larang nyeee . skang aku berpantang mkn .
baju2 pn susa nk carik . klu pki baju besa akan nmpk aku ++ besar !
klu pki baju kecik , sendat laahh plakkk .
sume nih kene pk .
nk plak pk ape kate org nty .
kadang2 keyakinan diri tuh luntur sediket demi sedikit bile mengenang cemuhan org . mls nk bercampur gaul dgn org jadi nyee ....


bile aku mengadu ngan MPC , die akn cakap ...
" bia lantak la ape org nk kate ... y penting abg ade .. abg ade dgn ayg .. abg xkesah sume tuh .. sumenye terpulang pade hati .. bkn pd rupe , bkn pade bentuk ... "
ehhhmm . aku pujuk diri aku sendiri . aku bersabar dgn stiap cemuhan org ...
sbb aku ade MPC .
hurmm . tp kadang2 MPC xder mase nk dga keluh kesah aku nihhh .
hurmmm . xpe . skurang2 nye aku dah pn bercerite kat die . cume die blm lg berpeluang nk menenangkn aty aku y gundah gulana ngan masalh kegemukan nihhh !



:: tuhh aku y pakai baju merah .. gemOk kn ?? ::

:: gemOk knn ?? ::

:: gemOk jugakk ::

:: fOcus kat perOt ! saye buncet !!!! ::

:: fOcus kat perOt gak !! ::

:: pic latest ~!!! ++ gegemOk ~!! ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan