:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 19 Februari 2011

:: ... ::

dear blOg ,
asSalamualaikumm ...


hahahha ~!!! apekahhhh ??
xder stOry nk cite ..
nk wat stOry pn xsmpt . jam pn da menunjukkan ke angke 6 ~!!
huhuh .
stengah jam ag nk balik ...
huhuh ....

cam penat jek ari nhh .. huhu .. ( malas keje sebenarnyee ,.. tuh y xsabar nk balikk ...)

hurmm . tenga type-type nih tetbe aku terpikir satu mende ...
kenape aku mesty mulekan entry aku nh ngan 'dear blOg , assalamualaikum .. '
bkn dengan 'dear readers' , 'hye readers' , dan seangakatan nyee laahh ...
cam kawan2 aku wat untuk kate salam tOk entry dOrg .. huhu ~~!

sebab nyeee ...
aku ase , blog y aku aku wat nih , xkn ade org y sudi bace ...
xkn ade org y sudi nk cliick pn laahh ...
ngeeee ~!!!

dannnn sebab-munasabab utamenyeee adelahh ...
aku wat blOg nih saje2 jekk . tOk ske-ske .
huhuh .
utk mlepaskan rase aty , tOk me-lepaskan tekanan idOp y xmampu aku share ngan Org laen . huhu .
sO jln penyelesaian nyee ...
aku berblOg laaa .
salahh x ?
xsalahh kann ??
apeekahhh ?
hehhee ...

okehh laa .. bebel nye bebel . 5 mnit ag nk kul 6 dahh . huaaa . malam minggu y suram harus ku tempuhi lagi .. huhu ...
kan ke best law aku still dOk kepOng cam dulu2 .
leh MPC dtg ber-dating-dating ngan aku ..
hehehe . jauh .. (tp xla jauh sgt ..)
tuh y jarang jumpe ..
hurmmm ...
xpe . next week gajiii .. aku nk lepaskan rindu nih kat die ..
hahaha . siap la diie ..
teeeeetttttt ..
apekahhh ?
hahaha ~!!!
len macam jekk munyiiikk ...
hahahha ~!!
tteeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttt .
sile jgn pk y bukan2 yee ..
huhuh .

dahhh3 hawaaa .. law melalut , membebel , mgarOt2 ...
bagi jekk la kat kO eyhhh ...
sampaii esOk pn kO xleh nk abiskn ...
huhuh .. ok laaa ...
tata titi tutu blOgg ...
i balik duluuu ..
ngeeee ~!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan