:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 14 Februari 2011

:: bermakna walaupun sekejap ~!!! ::




dear blOg ,
asSalamualaikumm ....


tOday 14 feb ~!!!
wahhhh ~!!! happy velentine day !!!
hehehe ~!!!
saje jek nk wishh . walaupn aku x clbrte . mufti kate haram !!!
ngeee ~!!! jadikk aku pn xclbrte laa . cehh ! hahha !!!
tp mlm td ade wish kat MPC .
xslh kn .. wish jekk kOdd .
tp entry aku hari nih bkn nk cite sal velentine ape kejadah sume tuhh .
adeeee laaa ..
cite laennn . heheh...
y begitu bermakne . ( bagi aku laaa .. )

hurmm ...
apelahh agak nye entry aku kali nihh yeee .
tajuk jekk da cam poyOs2 jerkk ... ngaaa ~!!!
hehehe ....
semalam hari ahad , 13 feb 11 .
ade 3 jemputan kahwin  dari kawan2 aku .
1 terpakse tOlak sebab aku xdpt nk hadir . kenduri kat kampung kuantan jerk . eta adik ipar alang agee y jemput . lg pn bkn die y kahwen . kakak die . xpe kOd xdtg .
ye x ?? hehehe ~!! ( jahat kaw hawa !!!)
lagi satu undangan dari helmi hadi . kawan mase sek rendah agama .
aku just dtg mkn n salam jek la ngan mak hadi nihh . xrapat sgt pn . tp sbb sekampung , aku g la jgk .
hehehe ~!
1 lg undangan dari pada norlelawati bt zainal abidin .
a.k.a lela slebet a.k.a lela paan .
iskhh jaat nye kaw awee .. sampai aty ckap lela cam tuhh ?
Oiit ~!! ini kenyataan oke !! heheh . klu kawan2 sek tanye ,
kawan :: " lela yang mane yeee ? "
aku :: " alaaa . lela y slebet2 y pki tudung srabut y minat ngan paan tuhh ~! "
ngeee ~!!! bkn nk ngutukkk . tapi ituu lahh kenyataan nyee . dari dulu hingge la skang die ttp begitu . huhu .
die nih pn ade sket2 bau bacang ngan aku sebenarnyee .
aku pangkat makcik ngan aku . sbb die pnggil abahde aku Tok Tam .
huhu . semalam die nikah sahaja . langsung sanding bulan 4 nanti . ~insyaALLAH ...
die nikah kul 4 slepas zohor . aku ade jgk ikut g masjid . tp die blom akad ngan imam aku da blik dulu ..
jeng.. jengg .. jenggg ...
MPC dtg weyhh ~!!!
lame sgt imam nye berkuthbah jumaat plak ..
huhuh . aku pn men-cOw-kan diri lee . huhuh .
mmg da janji ngan MPC . nk jumpe . tp xsangke plak la kan .. lambat gile die dtg .
xkesah la tuh sume . y penting die sudi dtg jumpe aku . aku pn da lame gile xdtg jumpe die . ngeee .

MPC tgu kat depan ofc . sbb die malas nk tercangak2 carik aku . sO , die soh aku y carik die . heheh .
aku pn kua dari dlm masjid , aku pn trus berlari2 anak mendapatkan nyee ( cehh ! xblehh blah ! cam gedixx gilee kaw hawa !!) ..
dari jauh da nampak eg kunen kesayangan die ...
heheh . perkare petame y biase dilakukan adalahhh mencium-ciumm .
hahaha ! tangan okee !!! bersalam2an dan bercium2an tangan . hahaha !!!
hehehe ... pas beborak ... bincang mane nk pg , ktrg pn gerak .
aku cadang kan pantai remis . tempat fav aku . wlu pn die ckp nk g cuci kete dulu .. tp die mane bole lawan kate mem besa ? ( MPC y mule dulu .. mem besa.. mem besa .. hahah )
pas pusing2 pantai , g cuci kete ..pastu g resepi rahsia di kuala selangor , teringin nk mkn kek .
hehehe . makan di kedai siam sebelah petonas . heheh .
mase tgu air sampai tue .. makan la kek tue ..
aku pilih coklat indulgence , MPC aku pilihkan coklat walnut ape tahh .
baru jekk nk suap kat mulut ...
MPC ckp : " yang .. kek nih sempena anniversary kite y ke 5tahun 11 bulan . walau pn da lepas "
hOhOo . shOo shweettt ...
jarang die ber-sweet-tan begituu ...


:: ber-sweet-sweet bersame sixth sense ... shOo shweett ::


:: pic semlm ... curik dr FB abang a.k.a My Prince Charming a.k.a Nuzulhar  <3 ::

 
V(^_^)V :: skejap jek dapat jumpe MPC tp bermakne . rase bahgie sangat . rase cam happy . die lyn aku cam princes . hheheh . nmpk die da mkin matang . n maki bertanggungjawab . dan jgk die smkin memikirkan mase depan kami ...
" sampai bile la kite nk macam nie kan ? bile kite nk kawen ?? xsabar "
hahah . masing2 nak kawen . tp masalah kewangan menjadi 1 masalah utame !!!
hurmm . sabar nyee NUZULHAWA ~!!!! =))







Tiada ulasan:

Catat Ulasan