:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 14 Mac 2011

:: BERJAYAAA ::

syabas untuk diri sendiri ...
kekeke ...
syabas hawa ~!
syabasss ....
( ehh .. barape kali nak sebut daaa ... )
telah memenuhi mase ataw ayat lebih tepat lagi ...
telah memanfaatkan mase rehat aku yang hanye sejam itu ,
dengan pelbagai aktiviti berfaedah ~!!
apekah aktiviti berfaedah itu ??
seperti biase , tepat pukul 1 tengahari ..
aku pun berjalan dengan pantas menuju ke kedai makan ,
yang terletak di hujung bangunan tempat aku kerje ...
haaa .. paham tak dengan ayat aku yang berbelit-belit nih ??
ngeee ~!

pas beli makanan tuk aku ngan mak , aku pn bergegas pulang ke rumah ..
jalan kaki dari office nak ke rumah tuh amik mase 15 min jugak ...
( T_T ... naseb laa .. sape suh tak reti bawak kete / motor ! rasaain lorr ~! )
mase jalan tergese-gese tuh sempat pulak singgah kat CIMB ...
nak tranfer duit tuk MPC !
( upah tulun pindah umah ! hehehe ... )
sekali atm mesin tuh ngah di kemas kini pulak ! aisey !!
balik umah bergegas-gegas lagi ...
sesampai kat umah .. aku tergOpOh-gOpOh pulak suap mak makan ...
( heheh ... tapi tak de la sampai pakse mak makan cepat-cepat ! heheh )
siap suap mak makan , aku pun kelam-kabut minum dan keluar umah ...
dalam perjalanan nak ke office tuh sempat jugak singgah lagi kat atm CIMB ...
yang terletak di bangunan Peladang Sg Buloh ..
( ahhh ... skema ~! )
selesai me-ne-ran-fer ( tranfer .. ade ke ayat meneranfer ? kekek ! belasahhh ! )
aku pOn menggelabah puyuh berjalan menuju ke office tercinte .. ( wahh ?? )

aku masuk ke office sebelum sempat jam punch card aku yang kecoh berbunyik tuh menyanyikan lagu menandekan tepat pukul 2 ...
( jam tuh bunyik kul 8 , 1 , 2 & 5 .. kecOh tak ?? heheeh )
1.55 ... ngeee ~!! sape cakap tak sempat kalau nak balik umah time rehat dengan berjalan kaki ~!
siap sempat pilih lauk , makan kat umah , singgah pergi atm !
usehe tangge kejayaan taw ~!!
hehehe ~!!

esOk axtiviti harian ini akan belangsung ( ?) seperti biase ..
kekande 3 kerje pagi ...
huhuh


V(^_^)V :: kenape saye beli nasik ??
kenape saye tak masak sendiri ??
kenape ??? sebab nye saye nak mengurangkan penggunaan minyak masak ...
saye nak mengurangkan penggunaan gas masak ...
saye nak simpan sume beras yang ade kat umah tuh untuk kegunaan mase darurat nanti ...
kekee ...
hahahahaha ...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan