:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Rabu, 16 Mac 2011

:: BiSiNG ~!!! ::

haaaa ...
baru jek ubah sikit-sikit kedudukan gadget-gedget yang ade dalam belOg aku nih ...
rase cam semak kan ??
bOle tak kalaw saye nak buang semua tuh ??
ngeee ~!!
hahaha ...
kebanyakkan belog orang lain yang aku lawat ...
semua ade lagu .. kebanyakannye lah kan ??
semua pasang lagu-lagu yang tengah 'in' sekarang nih ...
hehehe ...
dan setiap kali aku masuk belog yang ade lagu ...
perkara pertame sekali yang aku akan buat ialah ...
aku akan carik die punye music playlist ...
stop-kan lagu tuh , dengan kadar seberape segera yang bOleh !
hehehe ...
bukan nye aku xsuke dengar lagu ...
belog aku sendiri pun ade music playlist ...
taruk lagu-lagu yang aku suke ...
tapi kadang-kadang , lagu yang terpasang dengan sendiri nye itu ...
mengganggu panca indera pendengaran aku ...
hehehe .. yea .. kadang-kadang je ...
sebab tak semua lagu kat music playlist tuh 'kuat' ...
sebab kat music playlist tuh tak ade volume ...
perasan tak ?? hehehe ...
serius ... kadang-kadang sampai terkejut pakcik-makcik-uncle yang datang buat isytihar ...
hOhOo ...
" kuat bebenO lagu kamu tue , hawa ... terkejut pakcik ! "
ngaaa ~!!
sekarang nih aku ade beli headphone ... bia aku jek dengar ke-bising-an belog-belog yang ade lagu ..
tapi masalah nyee ... aku pulak tak tahan mendengarnye ...
cepat-cepat cabut headphone tuh ...
ataw cepat-cepat carik volume laptop kalau tak sempat carik music playlist ...
ngaaa ....
hahahha ~!!!


V(^_^)V :: sekarang cik aiyOo dah letakkan music playlist cik aiyOo di tangge teratas yee ...
jadi pade siape-siape yang tak suka dengar lagu yang cik aiyOo dengar .. boley stOp-kan dari memekak ye .... tanpa tercangak-cangak mencari dimanekah kedudukan music playlist itu berada ... selamatkanlah gegendang telinga anda sebelum terlambat ! hehehe .. ;p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan