:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 13 Jun 2011

:: aku tak tahu !!! ::

aku tak tahu same ada aku lapar atau aku stress ...
aku tak tahu aku makan sebab aku lapar ataupun sebab stress yang melanda ...

baru saja buat sebungkus meggi ...
dan baru sahaja habiskan sebungkus meggi ...
sorang-sorang !
nampak macam tamak haloba !!!
terhirup-hirup kuah yang panas tue !
macam dah tak ada esok nak makan meggi bagi aku !!!

aku percaya !
aku makan , sebab aku stresss !!!

sekarang nih ...
terimalah padahnyaa ...
dada terasa pedih ...
tekak yang dah semamangnya pedih dan sakit ...
bertambah-tambah pedih dan sakit ...
penangan meggi mamee kari berapi ...
pedas ...
sampai mengesat-ngesat hingus yang meleleh ...


aku stressss !

ya Allah ...
berilah aku kekuatan ...
berilah aku ketabahan ...
kuatkan lah imankuu !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan