:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Khamis, 3 November 2011

03 November 2011

assalamualaikum ! =)

cuma nak cakap dan beritahu pada diri sendiri dan cik belog , bahawasanya ... sepatutnya , hari ini ... genap usia percintaan kami yang ke 6 tahun 8 bulan ! hOhOo ...

kalau kami masih bercinta , mesti aku tak sabar nak tunggu lagi 4 bulan akan datang , untuk sambut ulang tahun yang ke 7 pulak ! huhuh !

tapi apakan daya ku untuk melawan takdir yang telah Allah SWT takdirkan untuk aku ???

aku hanya sempat bersama si dia menempuh alam percintaan yang penuh cobaan dan kongsi suka duka kami  bersama-sama selama 6 tahun 4 bulan 2 hari !

haha ! aku ingat tarikh dia kata pada aku , yang ' kita dah tak ada apa-apa ! '

sangat menyakitkan semua tue bila diingatkan !!!

huhuh ! semalam pulak ! genap 4 bulan aku ditinggalkan !

nampak macam sekejap ! tapi bagi aku , sangat lama rasanye ! rasa macam nak tercabut otak ni fikirkan dia ... macam nak tercabut jantung nih bila aku teringatkan dia dan rindukan dia !

senang cerita aku rasa macam nak mati jeeeee !!!

huaaa !!!

nasib iman aku tetap pada-Nya !

dan satu aku nak ingatkan pada diri aku sendiri ;

jika sudah tertulis di Loh Mahfuz , si dia milik dan jodoh aku ... aku yakin , dia akan kembali semula pada aku ... tap kalau sebaliknya ... aku redho dengan ketentuannya ! sesungguhnya , aku amat berharap dan berdoa , supaye suatu hari nanti kami disatukan ... Ya Allah , kau perkenankanlah doa hambamu yang kerdil ini ! aminnn ... ya robbal alaminnnnnn !!!

insyallahhhh ! =)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan