:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Selasa, 1 November 2011

1.11.11

hurm ... cantikkan tarikh hari nih ? 1 november 2011 ...

lagi 14 , penggenapan akan berlaku ! huhuuu !!!

bersediakah aku ??

hahaha ! bersediakah aku dengan apaan sihh ?? haha ! poyoss jek aku nih !

hurmmm agak-agak nak hadiahkan diri sendiri nih dengan ape ye ?? seperti biasalah , aku nih jarang-jarang nak dapat hadiah-hadiah nih ! huhu ! agak-agak kalau cik belog rasa sudi dan simpati dengan cik aiyOo nih , bagi la hadiah kat cik aiyOo pulak ye tahun nih ? kui3 !!!

harapanku hancur berkecai ... untuk dapat cincin belah rotan untuk hadiah hari lahirku tahun nih ! wawawawawawaaawww !!!

ceittt ! dah la tuh aiyOo ... berhenti dan bangunlah dari mimpi-mimpimu ... berhenti berharap boleh ?? huhuh ! benda nih takkan mungkin terjadi !!

kui3 !!!


p/s :: entry aku yang ke 100 !!! wuuuhuuuu !!! --- tak sangka mak jemahh ! ---

Tiada ulasan:

Catat Ulasan