:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 17 Disember 2011

Kemalasan Melanda !

Assalamualaikum !

aku nih teringin dan tersangat-sangat laaa nak membuat entry baru ... nak hapdate blog dengan kisah kejadian yang terjadi dalam hidup aku seminggu dua nih !

tapi kerajinan aku tak berada ditahap yang membanggakan ! kemalasan aku mengatasi dan berjaya mengalahkan kerajinan aku !

weyyyhhh ! cik belog ! banyak sangat cerita nak cerita kat cik belog ! gila tak hengat punya banyak punye la ! kekeke ! tapi aku terrrsangat malass !

kemanakah agaknya semua sifat-sifat kerajinan yang ada dalam diri aku nih ? kenapa hanya ada caj-caj negetif jek nih !

huargghhh !

hari tuh aku ada janji nak taip entry pasal impian perkahwinan aku yang aku tulis dalam diari tuh ... tapiii malasss ! dan aku nak berkongsi kegembiraan aku yang dah berjaya mendapatkan kelulusan dan penggiktirafan ( ceh ! pengiktirafan ke ayat yang sesuai ! kui4 ! poyos gile tak hengat ! ;p ) dari pegawai jpj yang menguji tahap kecekapan aku memandu kereta ! keh3 ! poyooo jek aku ! ayat gile babeng punye poyoss ! kekek !

nantilahhh !  bila mood dah adaa ... dan sang kerajinan dah datang memasuki dan meresap dalam badan aku nih , aku update entry baru okeh cik belog ! heheh !

p/s : esok , mak nak kena masuk wad dekat hukm ... sebab nak buat pembedahan kecil kat perut ... nak buat lubang untuk masukkan tiub saluran makanan ! kalau diizinkan Allah , dan tahap kesihatan mak memuaskan , lepas bedah nanti boleh la mak makan bubur ! dah tak ada la nak bergantung dengan susu semata-mata ! insyaallah ! semoga semuanya berjalan dengan lancar dan diberkati Allah ! =)

bye !

salam ! =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan