:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 26 Disember 2011

Baby Husna Yang Tak Boleh Tidur Malam !

Assalamualaikum cik belog !

Wahhh ... Wahh ... Sangat sangat lama kita tak jumpa kan ?? Lama sangat tak berborak borak dan aku pon da lama tak cerita itu ini dengan cik belog sejak kehilangan mood nie ... Kui3 ... Hari hari bukak blog ... Tapi hati nak menaip tuh tak ade ... Kui3 ... Harap maaflah ye cik belog ... Kekke !

Malam tadi , buat petame kalinye baby husna @ Qhalisya Nur Husna sampai kat umah nenek esah dengan atok man ... Hehe ... Punye la 'eksited' nye aku dengan kekanda 3 tunggu baby husna nie sampai rumah ..

Kalau cik blog nak tau , aku baru 2 kali je jumpe dengan baby husna nie ... Hari jumaat kemarin nie , aku ada datang jumpa dia kat rumah kekanda ipar as ... Dah habis pantang baru aku dapat jumpa die ... T-T ... Sedeyyhhh wooo ... Sebabnya ? Menjadi kebiasaan laa ... Aku mnjadi pilihan untuk menjaga kedua orang tua aku ... Orang orang terpilih yang akan mendapat ganjaran di akhirat kelak ! ewahhh ! konfiden level very high ! kekek ! insyaallah ! amin ! semoga segala amalan ku diterima oleh-Nya !

Semalam pun , hari pertama baby husna tidur rumah atok man ... tak boleh tidur ! dengan orang orang dalam rumah sekali tak boleh nak tidur ! huk3 ! punya lah kesian kat dia ! tapi kata mak dia , memang dia kat rumah sana pun tak boleh nak tidur sangat pun ! selagi tak pukul 3 or 4 pagi , baru la lelap dengan lena nya ! ehmm ! merengek rengek je ... tapi malam tadi macam teruk sikit ... baby husna menangis sampai menggigil gigil ... kesian nya ...

Ehm ... itu lah pengorbanan seorang ibu ... sanggup tahan mata mengantuk walaupun tersengguk sengguk buaikan buaian untuk lenakan anak kesayangan dia ! soo sweet ! =) semoga aku pun akan mendapat ketabahan yang sebegitu masa menghadap kerenah anak anak ! perghh ! bila laa aku nak ada anak kan ?

baby husna sangat comel ! bila dia buka mata tuh yang mahal ! tambah tambah mahal bila dia senyum ! perghh ! terserlah lesung pipit dia yang dalam tuh ! dua dua belah pulak tuh ! ikut cik la tuh ! sebab auntie aiyoo dengan mak long dia sebelah jek yang dalam .. sebelah lagi samar samar ! keh3 !

hurmm ! rindu pulak dengan budak budak nih ! tapi bila ada rasa rimas nak melayan karenah dorang yang berbagai bagai dan entah hape hape ! kui3 !

okeh la ... sebenarnya aku nak post entry nih hari ahad semalam ... tapi try post guna handphone susah pulak ! asyik disconnect jek line internet tuh ! hurmm !

ok ! bye !

salam ! =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan