:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 16 Januari 2012

I Dont Want Banana Fruit Two Times !




please ! kepada muslimin yang menjadi pendamping ku kelak !

tolong ... tolong ... tolong dan tolong ....

dan sekali lagi aku mohon ... tolong beri aku perasaan sakit itu lagi ! tolong jangan bagi aku rasa sakit ditinggalkan ... tolong jangan bagi aku rasa sunyi ! tolong jangan bagi aku rasa sepi ....

aku tak nak lagi rasa itu selepas dengan kamu !

aku ingin rasa bahgia , bersama selamanya !

kepada muslimin yang bakal menjadi pendamping ku kelak !!!

tolong jangan sakitkan hancurkan hati aku , seperti mana yang pernah si dia yang terdahulu lakukan ...

sesungguhnya luaranku terlihat kuat ...

tetapi yang sebenar benarnya ... dalaman ku terlalu rapuh seperti kaca ! senang berderai bila terhempas !

jadi , jagalah aku seperti kaca ! walau nampak tidak bernilai ... bila terhempas ke tanah , ia akan hancur berderai dan tak akan boleh di baiki atau dicantumkan semula !

seperti itu jugalah aku ! hancur sekali mungkin ia masih boleh diperbaiki ! dan mungkin pecahannya masih boleh dicantum semula walau masih kelihatan kesannya ... tapi bila ia jatuh buat yang kedua kali ...

tak akan mungkin ia akan dapat disambung semula kerana ia akan pecah dan menjadi serpihan serpihan kecil !

muslimin yang menjadi bakal menjadi pendampingku kelak ...

boleh berjanji jangan tinggal dan biarkan aku kesepian lagi ? ..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan