:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Selasa, 17 Januari 2012

Tentang Mimpi ...

Assalamualaikum cik belog !!!

ewahhh ! kemain lagi aku punya tajukkan cik belog ! tentang mimpi lah sangat bagaikan ? keh3 !

cerita lama yang harus diungkit kembali nih ! haruslahh ! sebab selalu berlegar legar terbayang dekat ruang mata nih ! huk3 !!!

malu sebenarnya nak cerita ! sebab orang nih seharusnya tak ... ehhmm tak ape yang sesuai yeee ... tak layak kot ... haa ! mungkin ayat yang sesuainya ' tak layak ' !

orang yang aku termimpikan nih mungkin tak layak masuk meceroboh mimpi aku ! kui3 ! tak tahu lah macamana die boleh tahu password mimpi aku ! kui3 ! cik belog bagi eyh ?? kemain lagi kan ?? babab nanti tau laa ! kekek !

seseorang tuh nak mention nama dia rasa macam tak patut pulak rasa nya ! sebab aku malu kalau dia tahu aku termimpikan dia ! kui3 ! ceitt ! budget blog aku nih punya ramai pembaca , sampai dia pun boleh baca sekali la kan ? kui3 ! manalah tahu kan ? kot kot dia terjumpa blog aku nih dan terbace entry nih .... whoaaa ! kes naya tuh cik belog ! kui3 !

dah lama dah mimpi tuh ... tapi segar bugar lagi dalam kepala nih macamana jalan cerita mimpi tuh ! tentang seorang lelaki ... kawan ... sebaya ... hahah ! dah ! sampai situ je klu dia ! kang lebih lebih kemain lagi nak selidik siapa gerangan nya pulak kannn ? kui3 !

aku mimpi aku pergi rumah dia ... jumpa mak , family dia ... huaaa ! belum apa apa dah mimpi jumpa family ! kelas kau jahhh !

kannnn ?? tuh la kunun nya cerita nya ... bila dah jumpa family , boleh la pulak beramah mesra dan yang tak boleh blah nyeee ... family dia terima aku ! kui3 !

siap kemain lagi aku duduk kat dapur dia ! macam dah biasa ! kui3 ! padahal muka dah merah padam ! muka dah tak reti nak taruk mana ! huhuh ! kemain lagi mimpi kau kan aiyoo ! kui3 !

tak menahaannnn ! erkkk ! :D



owhhh la mimpi ! kalau itu satu kenyataan ............

aku tak tahu nak cakap ape lah kann kalau ianya menjadi satu kenyataan ! woahaaa ! ngeeee ! macam seram seram pulak bila difikir fikir kan ? erkkk !

ntah yee ! kanapa kan ? sebab dia kawan ... sebab aku penah cakap ... kawan kawan , nanak kawin ! ngeee ! kui3 ! kemain lagi kan ?

ntah laa !

arghhh ! malas nak fikir ! malas nak berteka teki ! malas ! malas ! malas !

hanya dia di hati ! takut nak terima orang lain ! takut dikecewakan lagi ! takuttttt !

='C

Tiada ulasan:

Catat Ulasan