:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 28 Januari 2012

Kejutan Buat Kak Awin !!!

hahah ! kejutan la sangat kan ? keh3 ! tak payah nak kejutan sangat la aiyoo oiii !

hahah ! ini adalah kisah kejadian yang telah berlaku sekitar dua (2) minggu lepas ! keh3 ! kemain lame lagi kann ? baru sekarang nak update .. kan ? kekek ! malas ! malas ! malas ! itulah punca utama dan jawapan untuk persoalan yang bermain dan berlegar legar kat kepala hotak cik belog tuh ! lol ! ;p




lokasi  : pejabat pengisytiharan tanjong karang
masa   : tepat tepat masa matahari duk terpacak atas kepala ! 12pm !
hari     : jumaat aka friday
tema   : pink
menu  : Mc Donalds
vip      : nurul aiyoo , ckin daim , elys melysa , fiza fizani & lysa laili
vvip    : ciken rool


okeh ! sedikit info dari aku ! keke ! so moh laa kite layankan mata menghadap gambar gambar ... tataplah muka comel aku puas puas ye cik belog ! keh3 ! kemain lagi nak muntah kan ? pergi toilet sana ! bhahaha ! ;p


ckin sedang memberi sedikit pencahayaan dan penyerian pada kek !
** abaikan muka aku yang sedikit tak semenggah tuh yee ! **


kek manggo moise ! sedappp ! =))


supprise !!! happy birthday kak awiiiiiinnnnnnn !!!
** kesian die sakit sakit perut senggugut dapat kejutan ! hehehe ! **


kak awin bersama sama banner dan semasa sessi potong kek ! yeayy ! =))

 
ini aku ! ini aku yang tak sempat nak make up , so sementara diorang tengah kemas kemas , aku amik kesempatan segarkan sikit muka aku yang pucat ! keh3 !!!
** alasan **


menu utama ! ade sedikit kekeliruan dan kekurangan dalam pesanan ! huhuh !
** im sorry ! **


kami kalau depan camera ! hik3 ! macam macam aksi ! kekeke !


kak awin dikejutkan lagi dengan hadiah tak seberapa dari aku ! =)) kelandar 2012 !
** birthday gurl yang bermuka keterharuan yang aku sendiri tak dapat tafsirkan ... suka atau tak suka ? keh3 ! **


nahhh kak awin ! terima lah hadiah yang tak ada nilainya dipasaran ! kui3 ! hadiah yang ntah hape hape dari kami ! =))


mintak tolong nelayan yang datang buat isytihar amibikkan gambar kami yang memang terkenal dengan jolokan gila bergambar ! untuk kenang kenangan dihari tua ! =))


antara isi yang terkandung dalam kelandar buatan sendiri untuk kak awin ! heheh ! last minute punya idea nih tau ! sehari dah siap ! heheh ! cute kan saya ! cute kan ? cutee kannnn ? cakap laa cuteee ! pukul kangg ! hehehe ! ;p

selesai januari 2012 menutup tirai , febuari pulak menjelma ! plan party hari jadi mama mia harus difikirkan ... kejutan buat si mama mia nih pulak ! hehehe ! dalam kepala otak aku nih dah tereka satu kad untuk dia ! hehe ! dia punya aku dah siapkan sikit sikit ! moga moga siap pada masanya ! dan aku harap dia suka ! =) walau nampak buruk dan tak mahal ... tapi ia lahir dari hati aku yang paling dalam ! ikhlas dari hati ! =))




oke ! sekian liputan dari aku , nurul aiyoo untuk laporan sambutan hari jadi kak awin ! ;p

esok aku update pasal party untuk mamamia pulak yeee ! =)

astalabvista bebehhh !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan