:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Selasa, 24 Januari 2012

Selamat Ulang Tahun Bonda Yang Ke 65 Tahun ! =')

Assalamualaikum cik belog !

selamat gong xi fat chai !

hehhe !!!

hari nih , hari raya kedua bagi mereka mereka yang menyambut gong xi fat chai ... ibaratnye macam raya kita lah kann ?

hehe ! hari nih jugak adalah hari selasa bersamaan 24 januari 2011 ikut kelendar penjajah dan tarikh hari nie kalau mengikut kelendar islam adalah 30 safar 1433 hijrah !

ada yang istimewanya hari nih ...

hari nih adalah hari ulang tahun kelahiran bonda ! untuk menaip entry nie , air mata aku macam gedik gedik tak menahan nak keluar ! cuba aku tahan sedaya mungkin ! takkan aku biarkan air mataku berguguran dihadapan para nelayan ! huhhh ! syahdu betul entry hari nih !!!

menitis air mata aku ketika ucapan selamat ulang tahun tuh aku ucapkan pada bonda ! hoaaaa ! adesss ! aku sangat sangat tak suka berair mata ! aku tak suka ! aku benci sedih sedih !

bonda pandang aku dengan pandangan yang sukar aku nak tafsirkan ... kerlipan mata dia , semacam sedang berisyaratkan atau sedang bercakap cakap dengan aku ! mungkin bonda sedang ucapkan ucapan terima kasih ! mungkin ! hanya bonda dan Allah je yang tahu ...

kuntum senyuman terukir sedikit dibibir kering dan lesu bonda !

tenang hati aku tengok ! bonda ! rindunya tak terungkap dengan kata kata ! rindu nak borak borak dengan bonda ! rindu nak suap bonda makan ! maafkan anakmu yang dulu ada rasa tak sabar dalam layanan ...

rinduuu ! rinduu nak dengar cerita cerita ulang tayang yang tak lapok dek hujan dan tak lekang dek panas ! cerita kisah kisah kehidupan mak dulu ... ibarat bak cerita p.ramlee ! tak jemu jemu nak dengar ! hurmmm ! kalaulah boleh dengar balik cerita tuh semua ... =')


kepada bonda tersayang ...

diulang tahunmu yang ke 65 , akan adik tunaikan segala permintaanmu selagi terdaya ... akan adik doakan kesihatan dalaman mu berterusan seusai solatku ! adik doakan bonda cepat cepat sihat semula ! semoga kesakitan yang dialami itu , terhapuslah dosa dosa kecil yang lalu ... insyaallah ! =')

tak terdaya nak taip panjang panjang sebenarnya ! banyak yang nak diluah kan ... tapi tak tahu kenapa aku rasa macam dah tak reti nak tulis ! tak terluah ... tak terkata dengan kata kata !


semoga Allah ampunkan dosa bonda ! semoga aku terus tabah dengan dugaan yang telah Allah tentukan ! sesungguh nya aku percaya ! Allah menguji hambanya sebab Allah sayangkan umatnya ! insyaallahh !


SELAMAT ULANG TAHUN BONDA !
SEMOGA PERJALANAN KEHIDUPAN KITA MASIH PANJANG UNTUK BERSAMA SAMA ! SEMOGA DAPAT ADIK TEBUS DOSA DOSA LALU ! =')

INSYAALLAH ! =')
AMIN ! YA ROBBAL ALAMINN !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan