:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 30 April 2012

Kursus !

Assalamualaikum !

hai cik belog ! jumpe lagiiii !!! winks winksss !!! sejak dua tiga hari nih aku hidup aku asyik la disogokkan dengan cerita pasal kursus yang akan diadakan pada bulan depan di kuala lumpur ! perghhh ! skema habis key eyl sudaa ! agagga !!!

dan tak lupa jugak pasal kenaikan gaji yang kami staff elanding satu malaysia tak dapat ... huhukss ! sodeyhh ! semalam masa berchit chat dengan encik mimpi ... dia pelik ... macamana aku boleh tak dapat kenaikan tuh ... huhuhu ! sedangkan perdana menteri malaysia umumkan yang semua kakitangan kerajaan termasuk yang kontrak dan juga sementara mahu pun under projek ... layak menerima kenaikan ... hohooo ! sedihhh !!! sObbsss !! shhrOottt ~!!!

huhukss ! lupakan la pasal kenaikan gaji nih ! kalau dah bukan rezki tuh ,.. nak buat macamana lagi ! mungkin ada rezki kami di lain hari ! ='))

okeh ! berbicara soal kursus nih ... aku nak menyingkap sedikit memori lepas lepas ... kenangan aku berkursus pada tahun tahun yang lalu ...

huuu pahit manis kenangan aku dengan si dia ! hurrrmmm ! time kursus memang akan melibatkan si dia ... sebab aku akan ajak dia lepak sama ... dan dia akan teruja sama ... huhuuu ! ;'((

dan dia yang akan selalu hantar aku sampai ke rumah bila kursus tamat ! huhuks ! dah dua kali dia yang hantar aku balik dari kursus !

masa last sekali kursus dekat sri chempaka cheras pun dia hantar .. cerita dua tahun lepas punya ... padahal malam sebelum balik tuh , dia ada datang lepak dengan aku ,.. aku menyelinap keluar ... tinggalkan kawan kawan aku dalam bilik .. dah diaorang pun taknak ikut aku keluar kan ? hihiks !

dia datang dengan mak dia ... epit dan angah ( anak kakak dia , kak nora ) hurmmm ! kenangan betul laaa ! mana nak dapat lagi pertemuan sedemikian ...

semua kenangan nih , fiza aka mamamia yang mengusik ... dia yang jolok sarang kenangan tue ! maka , terburai la semua kenangan ... tergambarlah segala gerak geri .. perlakuan dan jugak adengan antara aku dan si dia ...

erkkk ?? adengan ? cam pelik pulak bunyiknya ! tolong ... mohon cik belog jangan fikir yang bukan bukan ... yelaaa cara dia layan akuu .. cara dia cakap dengan aku ... masih lembut ... maklum laaa ! tengah sayang lagi mungkin waktu tue ! mungkin ... siapa tahu ... hanya dia dan Allah saja yang tahu ! huhuhuh !






tahu lepas , masa kursus tuh aku tengah tengah berkrisis dengan dia ... tengah tengah sesi memujuk rayu ... huhuhh ! ;'(( sadisssnyaaa !!! rasa bodoh pulak buat macam tuh dulu ... huuuuu ! T_T

ingat lagi ... masa tuh bulan 7 kursus nya ... perempuan tuh call aku 5hb 7 , aku kursus 12-14 julai ... perghh ! bayang perasaan aku yang buat buat happy waktu tuh ? bayangkan ... pagi sebelum pergi kursus tuh cousin dia ada call ... sebab aku mintak nasihat dan mintak tolong dengan si azman .. atau nama panggilan dia man ... berborak dengan dia sampai kredit dia habis ! kwang3 ! dia suruh aku sabar dan redho ! tuh yang dia boleh kata ... huuhuhu ! poyosss laaa ! kata macam tak tahu yang si dia ada gurlfren baru ! padahal tahuuu ! kwang3 ! mati la situ ! tak boleh pakai pun ! bayangkan ... masa aku bercakap dengan si man tuh takkan aku nak menangis pulakkan ? lepas je cakap dengan dia ... meraung nya aku ,... tuhan je yang tahuu ! dah laaa meraung sorang sorang dalam hati je pun ! hurrrmmm !

aku ada buat permintaan dengan si dia ... yang aku nak jumpa dia buat kali terakhir ... pertemuan empat mata yang terakhir kali lah kira nya ... tapi dia tak layan ... ;'(( apakan daya aku ? huhuhu ! tak ada pun pertemuan antara aku dengan si dia ... tak ada jugak balasan pesanan ringkas ! hurrmmm ! tak apalah ! mungkin Allah menrencanakan yang lebih baik untuk aku ... mungkin Allah hentikan sandirwara si dia terhadap aku ... syukurlaahhh ! semuanya sudah berakhir ... ;'((

ehhhmm ! nak kenang pun dah tak guna dah punn ! dia sedap sedap dengan perempuan tuh ? aku nak meratap pulak ? agaaga ! entahhh laaa ! huhuuu !


sooo kite layan laaa lagu yang aku dah pasang lagu nih dari pagi , sampai petang ... rasanya dah nak masuk beratus kali aku ulang dengar lagu nih !

mahapp yee mamamia ! ekekek ! tahan jek la telinga tuh ... sumbat kapas kalau tak menahan ! agaggaa !

dengarkanlahhhhhhhh !!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan