:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 11 Mei 2012

New Baby Born ...

Assalamualaikum !

winkssss !!!

aku terlupa nak cerita ceritu cerite dengan cik belog ... tentang kehadiran ahli keluarga terbaru dalam keluarga aku .... new baby born ! kitorang panggil dia baby boy junior ! hihiks ! comeyyy !

lahir pada 30 April 2012 ! sekitar pukul 6 setengah petang ... hihuksss !

dan diberi nama ADEEB ZAFREL bin MOHD SUBLI !

taraaaaaa ! ini lah dia baby boy junior ! shomeyyy kan ? macam auntie aiyooo dia ! weeeehuuu ! winks winkssss ~!!!


nanti kita jumpa yeee baby boy jr ! aiyoo kena jaga nenek ! nanti baby dah abis pantang , balik rumah nenek yeee ! kite jumpe ! aiyoo nak picit picit pipi dia tuh ! shomel nyeee ! aiyooo nak peluk cium diaaa tuh ! hurrrmmmm ! gewaaammmm nyeeee ! hihuksss !!!



nak nak pulak ! ada kebetulan nye ... 30hb tuh adalah hari ulang tahun perkahwinan ayahda dan bonda yang ke 34 tahun ! weeehuuu ! kemain la seronok orang tua aku tuh ... sampai semua kawan kawan baik dia , dia talifon bagi tau ... huhuks ! nasib kredit tak sebanyak mana ... kalau tak , mahunya dia call satu kampung bagi tahu ! kemain lagi exited dia ! keh3 !!! hihuks !

dan menjadi kegatalannya , aku pergi post status dekat muka buku , yang 30hb tuh adalah hari kelahiran baby boy junior , hari ulang tahun ayah dan bonda kahwin dan jugak bekas kekasih hati punya birthday ! kwang3 !!!

menjawab la aku dengan dua tiga orang ...

" bukan bekas kekasih awak 13 mei ke ? "

" ehh ... kekasih awak yang ke berapa ye ? 30hb pulak ? "

itu adalah contoh contoh soalan yang keluar dalam peperiksaan hari tuh ! agagag ! tak adalah ! main main aje ! ni lah antara soklan yang diaorang diaorang yang mengenali tanya ... dah mengape pulak 30hb pulak ? kata si dia tuh kekasih yang pertama ?

agagaga ! aku gelak guling guling disituuu ! agagag ! dan agagaga lagi ! keh3 ! tuh birthday Duta Sheila On 7 laaa ! aku dulu minat gila gila dengan dia masa sekolah menengah dulu ... agak agak sesiapa artis yang hensem semua boyfriend aku ... tapi yang duta ni memang taksub gila lah dulu ... skang jek dah slow ... terputus hubungan dah dengan dia ! keh3 ! perasan gila tak hingat ! keh3 !

agaga ! dah dah ! jangan nak buat buat spekulasi yang banyak banyak ! malas aku nak jawab soalan yang mengarut tuh ! sebab aku sendiri dah mengarut ngarut ... jadi aku penat nak jawab soalan mengarut ! keh3 !


wokeylah cik belog !

chow chin chOw !!! weehuuu !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan