:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 27 April 2012

Rindu ...

Assalamualauikummm ...

hai cik belog ! hari nih aku berani berani nye menyebut perkataan yang aku rasa tak perlu ada dah dalam hidup aku ... tapi perasaan tuh tetap nak jugak jugak menyelinap masuk dalam hati kecik aku nih haaa !! hurrmmm !

ehemmm ! ehemmm ! bukan rindukan pada si dia yang telah meninggalkan kita tuh ... kadang kadang rindu jugak pada dia ... tipu la kalau aku kata , yang aku langsung dah tak rindukan si dia tuh ! =.='' .. apakan daya ...

aku rindu pada encik mimpiii ! huaaa ! berani berani nya aku menyatakan rindu pada encik mimpi !? perghhh !!! kemain berani haaa !!! tak reti takut ! kwang3 !!! *seyesly* rindu nak denga dia berlawak lawakkan dengan aku ... kwang3 ... rindu nak tersengeh sengeh macam kerang busuk baca pesanan peribadi dia ... ( pesanan peribadi ? private massage katenye kan ? lalallaa ~!!!) huhukss !!!

hurmmm ! sekarang dia macam dah hidu yang aku nih macam suka kat dia ! huhuuu ! T_T sadis betul laaa !! cemana lah boleh ada perasaan yang macam nih , yang sedemikian rupa kat dia ... kan ? hurmmm ! kan dah susahkan diri sendiri ! hurmmm ! sekarang dah tak ada dah pesanan ringkas untuk aku , dari dia sekadar nak bersahaja sahaja punn ... tak ada dah nak berpesanan peribadi ... dah tak ada nak komen komen kat wall aku lagi dah ! hurmmm !!! ( muncungggg panjang dah nih ) rinduuu ... huhuksss ! ;'((

mungkin dia dah ada orang lain kot ... mungkin dia dah jumpa orang yang dia tunggu tunggu dalam hidup dia ... mungkin ... sebab aku tengok status dia macam happy semacam jek ! hurmmm !!!

sekarang nih aku nak kaitkan diri aku dan jugak mimpi aku dan jugak incik mimpi !

apa maksud nya yang dia selalu datang dalam mimpi aku dan sampai boleh buat aku jatuh hati pada dia ... apa maksudnya ??? gilalala betul la perasaan nih ! memang aku langsung tak paham ! hurmmm !!!


tolong laaa ... perasaan aku nih macam nak meletop ! kwang3 ! parah dah cerita aku nih ! hurmmm ! macam ape jek aku rasa aku nih ... kwang3 !







pssstttt .... tapi masa aku tengah taip entry nih ... tiba tiba dia chat aku ... lalala ~!!! hati berbunga kembali ... terus tutup blog , focus berchit chat dengan dia ! kwang3 ! parah dah aku nih !!!

tolong ... doktor doktor dan jugak MA yang hensem3 rawat jiwa aku yang luka parah nih ! adoiiii ! kamain lagi aku haaa ! kan ??

agaggaag ~!!!

gilalalala ~!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan