:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 21 April 2012

My Obsession !!!

yaaaa ! speaking london aku hari nih cik belog ! kemain lagi tak mengingat ! kwang3 !!!

hihiksss ! <---- senyum gatai disituuu .... owkeh laa !!!

Assalamualaikum cik belog ! hai ! dah berpotpet semua , baru nak memberi salam ... kan ? tak semenggah betul perangai ! kui3 !

oke , untuk tak membebel lebih panjang lebar ... sebab masa tak banyak ... aku nak bagi tau cik belog .. yang aku tengah obses untuk menjahit dan jugak mencederakan tangan aku nih ! huhuiii !!!

aku tengah obses menjahit felt ! sejenis kain yang berbulu untuk di buat bantal ... ia sangat sesuai ... sesuai buat brooch ... buat keychain ... buat gantung dekat talifon ... hurmmm !

okeylah ... tengok hasil yang telah terhasil dari tangan aku nih ...
 phewww ! sampai terkoyak koyak kulit jari nih kena jarum ! huhuks ! maklum laa ! budak baru belajar menjahit katekan ... kannn ??


ini bantal yang di order dari kedah ! baru jek aku pos kan ke kedah darul aman ! huhuikss !!! mungkin esok atau hari ini sampailah ... yang bergambar adalah bahagian depan ... bertulis bahagian belakang ! thanks nadia ... sebab sudi tempah bantal saiz 30x30cm nih dengan akak ! phewww ! wink winkss !!!



yang nih pulak saja buatkan untuk kakak sepupu yang duduk belakang rumah ... kak aza orang panggil dia .. aku panggil kakak jek ! wink3 ! yang nih fungsi dia untuk gantung dekat kereta ...



yang nih pulak tempahan dari elly ... yang nih idea dari dia , dia tengok dekat muka buku siapa entah , dia suruh aku buat untuk dia ... nak letak dalam kereta laki dia , bia laki dia tengok , ingat kat dia ! wallahhhh ... kate aku ! aggaga !!! untuk membuat biasa aku kena buat percubaan dulu yang untuk percubaan tuh , aku buat untuk kakak sepupu aku tuh laaa ! menjadi , walau banyak yang aku rosakkan ... kwang3 !


ini pulak bantal pertama aku ... saiz 24x24cm ... tak ada orang nak lagi ... aku nak ubah sket jahitan yang dekat gambar tuh ! hihiks ! buruk bebenor ! percubaan pertamalah katekan ... hihikss !!!


yang ini aku buat untuk husna ! huruf dah gunting ... bunga dah ada ... tapi tetap tak jahit jahit lagi ! kwang3 ... mooddd ! moooddd tuh nak kena ada untuk membuat sesuatu tuh ! kekeke !

ada lagi yang lain .. kat rumah .. yang kecik kecik aku buat ... yang aku buat brooch ... keychain ... hp charm ! huhuii !!! bisnesss weyh ! huhuks !

aku basic untuk menjahit memang zero ! telur weyh ! tapi orang putih kata , praktice make perfact ! dan aku banyak belajar dari try and error bak kata orang putih dalam bahasa penjajah !

huhuhuu ! okeh ! cukup setakat tuh aku berpotpet ... ada banyak tempahan bantal nih ! huaaa ! shida caltex order 3 bantal ... 2 car charm ! winks ! winksss !!!



psttt : nak tahu tak ... encik mimpi mintak buatkan bantal ! perghhh ! bantal ada gambar kereta ! wink winksss !!! aku jawab , tengok la kalau orang baik hati ! kwang3 ! sebenarnya maluuuu ! huhuiiiii !!

> ceeitttt ! tak boleh blah kan kepoyoan aku ? agagagaa ! <

tata titi tutu ! astalavista bebeh ! weeehuuuu
wasalam ! =)) wink winkss !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan