:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Khamis, 9 Ogos 2012

En Mimpi Yang Tidak Lagi Di Mimpikan ! ;'(

Owhhh ! nampak sedih pulak tajuk entry aku kali nih kan ? hoho ! memang sedih bila dapat tau yang encik mimpi dah punya gadis untuk dibuat cincin ! koh3 ! sadissss ! rupanya aku bertepuk sebelah tangan ? atau aku lambat luahkan rasa ? agaga ! puitis bangat la kunun ayat tuh ? adoi ! redho jek la yang jodoh bukan dengan beliau !

so dah terang lagi bersuluh ... tak payah kau penat penat nak tunggu beliau lagi aiyoo ! kan dah senang kerja tuh ?

jadik , stop cerita or bertanya tanya ! haha ! iskhh ! poyos gilak aku neh ! aghaga !

so , open sale for another heart ! koh3 ! ( ayat tuh betul ke ? belasah jek laa ! kekeke ! )

lelong .. lelong ...

hahah ! boleh plak hati aku yang suci murni nih nak dilelong lelong bagai ! tak bahekkk tahu ! koh3 !





pst ... tapi bantal beliau dah siappp nehhh ! achanerrr nehhh ? koh3 ! ='(( rasa macam nak buang je ! haha ! jahat ! agaga !





Tiada ulasan:

Catat Ulasan