:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Rabu, 5 September 2012

AdamDanHawa ...

Assalamualaikum ... =)

ini bukan nak cerita pasal belog kesayangan aku neh cik belog ! eh .... ehhh ... hai cik belog ! hihiks ! lama gilak tak jompa ! kan ? koh3 ! sangat sangat tak merajinkan diri nak menaip naip kat sini lorr cik belog ! i am so sorry ! huhukks ! kemalasan melanda landa ! badan menjadi berat setelah makan melantak lantak sewaktu raya raya ari tuh ! koh3 !!!

okaylah ! malas nak taip bebanyak sebenarnya ! moh la kita mebalikkan diri kepada tajuk entry aku kali neh ! sweet kan kalau aku dapat kawem dengan Adam ... =)

macam Nabi Adam dengan isteri dia Hawa ... =) like likeee !! hehehe !!!

okay sekarang nih aku nak cerita pasal novel adam dan hawa yang tengah hangat diadaptasikan jadi drama bersiri ... huhuh ! malangnya aku tak dapat tengok .. sebab drama neh bersiaran kat astro jek ! Beta tak mampu nak melanggan astro ! huhuh ! so tengok la kat youtube ... itu tuh sedutan sedutan dia jek ... episod satu sampai 4 je yang pihak astro sudi nak upload kat youtube ! huhuh ! sodehh ! nanti mintak mintak ade la manusia yang sudi nak uploadkan untuk aku ... huhu ! <--- yang neh berangan kuad ! agaga !

novel neh , aku baca banyak kali ! sedih ! huhuh ! sweeet ! romantik ! si adam tersangat penyabar ... dan jugak penanti yang setia ! sangat setia ! huhuh ! jatuh cinta aku ! nak nak pulak nama aku Hawa kan ? gila tak jatuh cinta dengan Adam yang sweet gila dan dalam novel biasalah kan ? si hero mesti la hensem , kaya , educated , tinggi lampai , putih , muka ala ala mat saleh ! ekeke ! yang si heroin nya plak , muka ala ala je , budak kampung ! berangan angan mat jenin la aku jadinya ! agaga ! koh3 !!!

dan nak dijadikan cerita ada dalam satu part dalam novel tuh si adam hadiahkan si ain ( Hawa ) sejambak bunga segar ... kat tengah3 bunga tuh , dia letak 3 kuntum bunga ros plastik dengan ayat yang cam neh la lebih kurang nya ... ahhh ! damn ! tak hengat pulak ayat dia ! koh3 !!!

tapi situasi dia lebih kurang cam tiga kuntun bunga ros plastik tuh ibarat i love u ... takkan layu seperti mana cinta si am neh kat ain ... hoho ! aku main taram jek neh ! tak hengat walau pun bace empat belas kali ! koh3 !

haaa ! neh la nak cita neh ... masa kekanda 4 ( iwan aka pokde ) aku bertunang dulu ... cerita 4 tahun dulu lah kiranya ... aku suggest buat macam tuh .... untuk kekanda ipar 4 ( cik as ) ... bagi bunga masa bertunang ... dengan 3 kuntum bunga plastik yang tak akan layu di mamah usia ! agaga ! dan si kekanda 4 terima cadangan aku bebulat dengan ayat sebijik macam dalam novel tuh ... tuk tulis dalam kad yang diselit dekat bunga tuh !

agaga ! romantik tak aku ?! sweet tak akuuu ?? agaga ! achamtuh la cerita aku ... eh ... cik belog paham tak neh ??? haha ! belasah jek la ! buat buat paham jek dah la ye cik belog ! aku tak berapa nak ade mood sket ari neh ! huhuh ! ketidak-tahuan-kenapaan-semua-ini-terjadi ! koh3 !

papai cik belog ! jumpe lagi nanti kalau ada masa ! dan kalau kerajinan berdampiangan dengan aku ! winkssss !!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan