:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 22 Januari 2011

TiADA Y MENARiK ..

perkara diatas adalah di rujuk .
(cehh ! cam nak wat karangan surat rasmi lakk ! )
huuhuuh !

hurrmmm . mengeluhh panjang aku ngan kehidupan aku sejak 2 menjak nihh !
huuuuaaa ! mOsyan sungguhh !
huhu .
segale ape y berlaku seminggu due nih , mang langsung x menarik !
dan tersangat lah letih . 
sbb petame :
aku berkecil aty ngan my prince charming !!!
huaaa !
die tuhh kannn !!!!
ishhkk !!
suke cakap cam kelingg !!
huhuhu !
tp nk wat cane .
aku hanye ade die .
die la buah aty pengarang jantung akuu !!
(ewahhh !)


stiap kali janji slalu jek die mungkiri !
(wahh ayatt !! cam nOvel lakk !)
hurrmmm .
sabar jekk laa .
org kate pokok sabar tuh mengeluarkan buah / hasil y manis , lemak berkrim di sukai ramai !!
huhuh !
sabar yee hawa !
sabar tuh kan separuh daripada imann !
huhuh !


sebab ke 2 :
lagi 1 y membuat kn aku letih ialah bab menguruskan rumah tangga .
( cam da kawen jek .. ade umah tangge ! kui3 !! )
aku bukan nk mengeluh ataw melepas kan ketidak puasan aty kat cni .
cume beberape minggu nih aku di beri tugas mengurus tugas menyelia umah !
huhuh !
makan , pakai mak aku ..
aku kene uruskn .
pg2 kene mandi kan mak .
siapkan mak .
teman kn mak sarapan .
malam kene masak tuk esok .

huhu .
aku ingat senang .
kojo sonang jo tuhhh !
rupe nye menuntut kesabaran dan ketulusan aty nak buat sume nih .
cabaran memandikn mak setiap pg menuntut kesabaran y banyakk !
huhuh !
pakai kan mak pempers pn suatu tugas y sukar !!
huhuh !
mmg kdg2 terlepas jugak marah .
tp sebenar nye .. aku dlam keadaan tak sedar meninggikan suare .
maafkn org mak !!

mak pn baru pas abes pantang brubat ngan bomoh kat batu 5 , banting .
tgu kakak2 aku balik minggu depan tuk buat bubur gule merah .
macam y bomoh tuh suh .
untk ape , aku pn x pasti .

selepas nih mak akan di bawak brubat kat darussyifa .
dengar nye berkesan tuk melihat keadaan seseorg .
semoge mak cepat sembuhh .
macam dulu2 !
rindu nk dengar mak bercerite kisah silam die .
rindu nk dengar mak gelakk !
hurrmm .
mak cepat sembuhh yee .
rindu nk mkan mak mask .
walau pn kadang2 ntah pape , tp sedapp !
( air tgan seorg ibu mmg kaw !!)


huhuh !
ok lah my blOg !!
aku akan hapdate kamoo lg bile ade cerite menarikk !!
huhu !
y xmenarik pn aku nk hap date jgk !
heee ~!!


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan