:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 15 Oktober 2011

Sebulan Lagi , Penggenapan Akan Terjadi !

Assalamualaikum cik belog !

hehe ! hari nih hari sabtu bersamaan 15 oktober 2011 ... hehehe ! tahu tak ape yang ade dalam pikiran aku sekarang nih ?? aku terpikirkan mase depan ...

hehehe ! tapi mase depan aku nampak kelam jek ! huhuhu !

30 hari dari hari ni , genap la usia aku 24 tahun ! hurmm ... sekarang ape yang aku rancangkan ... semuanya hancur berderai ... semuanya jadik kucar kacir ! satu apa pun tak menjadik ! azam aku pada awal tahu 2011 dulu ;

1 - aku nak kurus ----- memang tak laaa ... sebab bila stresss jek aku makan ! tak stressss pun aku melantak jugak ... kannnn ?? celah mana pulak aku nak kurus nye nih ?? kui3 !!! ntah laaa ... orang kata , kalau seseorang tuh betul-betul nak kurus tanpa perlu bersenam dan berdiet bagai nak rak , makanlah hati dan berulamkanlah jantung ! kui3 !!! - nyatanyaa ... semua kata-kata orang tuh stak berasas sama sekali ! haha !!

2 - aku nak ada lesen memandu ----- azam itu aku sedang usehakan sedaya yang mungkin ! aku tekad untuk tak gagal lagi ! huwaaaaa !!! setelah tiga kali aku mencObanya ... aku berazam nekad melekat dan pekat dalam hati nih , aku akan berusaha keras untuk memandu kereta ke jalan raya ! lagi-lagi bila percintaan nih terputus ditengah jalan kannn ?? rosakk semua programm !!! dulu nye , kalau nak kemana-mana , aku akan mintak tolong si dia ... tapi sekarang ?? patah kaki weyh ! so sekarang aku harus berdikari ... untuk kesenangan aku jugakkan ?? so bila rasa-rasa nak melarikan diri dari masalah , aku dah tak payah la susa-susakan diri nak naik bas bagai ! dah la penakut ! kui3 !!! okeh aiyOo !! chaiyOok3 !!!

3 - nak pakai cincin belah rotan ----- haha ! azam nih takkan mungkin terjadi ! kui3 !!! semua sudah berakhirrr !!! percintaan aku dan si dia tuh dah berakhir ! jadik semua perancangan yang si dia dan aku dah rancangkan untuk tahun nie dan tahun-tahun akan datang , semua nya hanya tinggal omong kosong ! dia janji dengan aku bulan 3 hari tuh ... beberapa bulan sebelum dia pergi tinggalkan aku tanpa kata dan biarkan aku terkontang kanting sorang-sorang ... dia nak hantar rombongan merisik aku hujung tahun nie ... aku memang nak die datang merisik saja tanpa tunang ... sebab aku memang tak nak bertunang ... aku nak tunang masa aku nikah ... aku nak nikah gantung ! kenduri nya pulak 6 bulan akan datang nya ... hahaa ! tapi semua tuh tinggal kenangan jek laaa ... huhuh ! memang tak menjadik ape la sekarang nih ! hurmm !!! jadiknye tak dapat la aku nak menamatkan zaman bujang aku pade usia 25 tahun ! kui3 !

tuh jek yang aku ingat ! rasa nya memang itu azam aku setiap tahun pun ... ulang3 je ... kui3 !!!

jadik yang mungkin aku akan genggam tahun nie , yang nombor 2 je laa ... 1 dan 3 tuh harapan dan keberanganan jek laaa ... kui3 !!!

jadikk ... ( jadik laggiiiiii !? ;p ) apa yang boleh aku hadiahkan pada diri aku sendiri nih 30 hari akan datang ?? hahaha ! dan ape hadiah yang aku akan peroleh pada usia aku genap 24 ??? kui3 !!! pertanyaan menjadi persoalan dan tiada berjawaban ! keh3 ! ntah pape ntah ayat aku ! ;p

p/s : aku ingat dapat adiah gelang rotan tahun nie ! sekali tak dapat daaa ... huhuh !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan