:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 17 Oktober 2011

Misteri Mimpi Shakila !

Assalamualaikum ...

hari nih mOod happy sikit sebab malam tadi dah melalak tak hengat-hengat ! kui3 !!! first time aku bawak lagu fara dhiya ...

bawak lagu nehhh !


kui3 !!! sampai semput-semput bawak lagu nih ... hahaha ! sekarang nih kalau tekanan di tahap bahaya , aku akan membawakan diri aku nih ke pusat-pusat karaoke atau pusat-pusat bowling atau jugak pusat-pusat makanan yang terdekat ! haha ! takut kejadian yang tak diingini berlaku ! kui3 !!! bahaya tahuu ! hak3 !!!

malam tadi selepas dua jam melalak tak tentu hala , sampai rumah pukul 2 pagi ! haha ! tah hengat-hengat kaw kan aiyOo ... tak berhengat-hengat cam hari ni tak bekerja ! hahah !

so pagi tadi bangun dalam keadaan yang lemau cam biskut kering tak letak dalam bekas kedap udara ! hOhoo !!

tapi yang membuatkan aku tersenyum jek sepanjang hari , aku terjaga pagi tadi disebabkan mimpi yang indah ! wahaha ! kau ada mimpi yang indah selepas berbulan-bulan mimpi ngeri dan tragiss aje ?? hahah ! punya laa aku happy sampai nak tukar pempers mak pun aku teringat-ingatkan mimpi tuh ! wahaha ! aiyOo dah mengapa dah kaw ! mengigau atau angau ?? kui3 !!!

malam ( ? ) atau lebih tepat lagi subuh tadi laa ... kang cik belog tanye pulak , jaga tengah malam ke ape ... huhuh ! aku mimpi putera raja atau prince charming yang hensem , kacak , sweet , putih , baik , sopan santun baik budi pekerti , tinggi lampai ( memang kena la dengan taste aku kan ) datang menceroboh mimpi ku ! wahh gituu ! bukan MPC yang itu ... yang itu sudah ku tanam dalam-dalam ... kalau die berjaya keluar , aku nak peluk kuad-kuad , erat-erat , ketat-ketat tak kasi lepas lagi dah ! hehe ! hurmm ... hehe ! entah ape entah yang aku mimpikan malam tadi ... tapi yang pasti sesuatu yang mengembirakan ! dan sesuatu yang indah ! huhh ! =)

tak tahulah samada mimpi ini akan membawa berita gembira atau berita sedih ... sebab orang kata mimpi tuh kan ke mainan tidur ... kalau mimpi jadi kenyataan pun , ianya akan jadi sebaliknya ... misalannya , kalau kita mimpi soulmate kita dalam mimpi tinggi , putih ... dia akan jadi yang sebaliknya laa ... haha !

entah laa ... wallahualamm !

semoga perjalanan hidup aku baik-baik je hendaknya !





Tiada ulasan:

Catat Ulasan