:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Selasa, 8 November 2011

Kesedihan Melampau !

tak tahu kenapa ... hari nie , hati aku dilanda ribut taufan yang menggila ! tiba-tiba menangis tak tentu pasal ! entah dah kenapa , aku sendiri pun tak tahu ! teresak-esak aku menangis ... nasib la masa aku menangis tadi waktu rehat ! hurmmm ! aiyOo ! dah kenapa dah kaw ?? hurmmm !!!

tak tahu lah kenapa ... aku tiba-tiba rasa sayu , sedih dan terus menangis teresak-esak !

aku rindukan si dia sebenarnya ! rindu yang teramat-amat sangat !!!

bagaimana , macamana , celah mana , harus bagaimana untuk aku luahkan supaya tenang hati ini ... supaya kerinduan yang menggunung didalam dada yang setinggi gunung everest nih berkurangan ??

mampukah aku untuk bertahan , berpura-pura dihadapan mereka yang tak mengetahuinya ??

mampukah aku merahsiakan segalanya dari pengatahuan mereka-mereka yang sentiasa ingin tahu dan sentiasa mengorek isi hati aku ??

mampukah aku untuk melawan gelora jiwa yang memberontak ingin berjumpa dengan si dia ??

bagaimana kalau kaki ini melangkah tanpa amaran untuk berjumpa dengan dia ...

tapi , bagaimana untuk aku bertemu dengan si dia ??

berjayakah aku ??

arghhhhh !!!

sungguh aku rindu dengan ciuman hangatnya dikeningku ... sungguh , aku rindukan kucupan itu singgah di belakang tanganku ... sungguh , aku rindukan renungan matanya ... sungguh , aku rindukan bau badannya ! sungguh , aku rindukan senyumannya ... sungguh , aku rindu untuk menatap wajah nya ! sungguh ! aku rindu untuk menyebut namanya !!! sungguh , aku ingin tersenyum disisi nya ! sungguh !!! sesungguhnya , aku rindukan dirinya yang pernah aku kenal selama 6 tahun itu ... sungguh !!!

bagaimana untuk aku dapatkan semula detik-detik bersamanya ??

bagaimana pula jikalau aku ingin bersamanya ketika ini dan untuk selamanya ... haruskah aku membunuh orang-orang yang menghalang untuk aku bersamanya ??

aku ingin kembali kepangkuannya !!! dan sebenarnya , aku masih disini ... menanti kepulangan nya dengan senyuman manis yang bisa mencairkan hatiku ini , ada dibibirnya !

sesungguh nya , tidak pernah sedetik pun , dia hilang dari dalam hati aku ini ... sentiasa ada ... nama nya terukir indah didalam hati ... tersemat diruang paling dalam ... jauh tak terselam !!! terkunci dari dalam , dan hanya dia yang boleh membukanya !!!

love u , miss u so much !!! N_ _ _ _H_ _  B_ _  A_ _  H_ _ _ _ !!! ( tak mampu untuk ku taip namanya , walaupun sekuat hati ku ini melaung namanya !!! terasa malu terbit dilubuk hati kecilku ! )

Ya Allah , makbulkanlah permintaan hambamu yang teraniaya ini ! kembalikanlah die semula kepadaku !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan