:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 11 November 2011

11.11.11 - Hari Bersejarah !!! =)

Assalamualaikum cik belOg !

hurm hari nih rasa sangat best ! mengujakan ! seronOk ! happy ! hehehe ! walaupun pada mulanya , aku rasa nak marah-marah jek ! rasa angin jek satu badan ! dah dua hari datang kerja lambat ! bOrringg betul ! kui3 !!!

cantikkan tarikh hari nih ?? 11.11.11 ...

jumaat , 11 november 2011 bersamaan 15 zulhijjah ...

cantikkan ... cantikkan ?? hehe ! sebenarnya dari celik je mata nih , aku dah terfikir nak buat entry untuk tarikh hari nih ... sampai jek office , aku buka muka buku aku , berderet-deret orang update status pasal tarikh nie ( termasuklah aku sekali ! kui3 !!! ) ... ada yang suka , ada yang siap tanya pendapat ustat pasal tarikh nih ... aku tak laa obses sangat dengan tarikh nih pun ... cuma cantik , senang nak sebut , unik jek tarikh nih pun ...

sedang aku terfikir-fikir nak tulis apa dalam blog kesayangan aku nih , tuttt ... tutttt ...-- talipon bimbit aku mengeluarkan bunyi menandakan ada pesanan ringkas yang masuk ke peti simpanan ! -- wah , ayat novel ! kui3 !!!

kekanda 4 : " alhamdulillah , aspa sudah selamat bersalin baby girl ... pukul 10.40am tadi ... "

--- pergh , skema ayat abang aku nih kan ?? okeh la , aku pikir die ber-ayat skema sebegitu , mungkin dia taip pesanan tuh dan hantar pada semua kakak , kakak ipar , abang ipar , dan adik dia laa .. senang la kan , tak payah nak taip satu-satu ! kui3 !! ---

aku pun dalam keterujaan dan melompat-lompat kegembiraan , terus talifon kekanda 3 , maklumkan berita gembira ... -- ( ayat novel lagi ... =.=' ) --

letak je talifon , aku terus dengan pantas nya talifon kekanda 4 yang baru jek bergelar ayah tuh ! perghh ! terketar-ketar jek suara dia ... mesti best-best jek perasaan die kan ?? huhuhu ! mesti rasa terharu , gembira , tak sabar bercampur aduk ... huhu ! yelaa .. dah la first time timang baby sendiri , dilahirkan isteri tercinta pada tarikh yang sangat-sangat cantik ... hohohoo ...

** terharu aku , ku ucapkan syukur ke hdarat ilahi , sambil menitiskan air mata tanpa sedar ! spontan ! heheh ! -- nampak macam aku terlebih excited kan ? cam aku yang lahirkan baby tuh ... =) --

bila aku tanya , dah ada nama ke untuk baby girl tuh ?? dia tanya aku balik ...

" kenapa , kau ada nama yang best-best ke nak bagi dekat aku ??? , " hak3 .. orang tanya dia , dia tanya orang balik pulak ! senget ! abang siapalah tuh kan ?? kui3 !!! =.="

aku pun menjawab la , sambil terfikir-fikir nama yang sesuai .. tapi tader nama yang best keluar , yang terlintas dekat kepala hotak aku nih , november , november , 11 , 11 ... hahaha ! lalu dengan terkekek-kekeknya aku balas pesanan dia ;

" nur november sebelas binti mohd iwan shah ! "

" hahaha ! aku dah agak dah jawapan kau tuh ! "

huhuh ! happy jek abang aku hari nih kann ?? hehe ! aku pun happy jugak-jugak !!!

yeay !!! nanti baby bila dah besar leh celebrate bithday dengan auntie aiyOo ! yeay yeayy !! =)


QALISHAH NUR HUSNA BINTI MOHD IWAN SHAH .
sedapkan nama nih , mungkin nama nih yang akan kekanda 4 pilih untuk didaftarkan kat jabatan pendaftaran nanti ... heheh !



sebiji ikut muka mak dia ... hidungnya saling tak tumpah !!! cute kan ??? gugurlll !! hye , auntie aiyOo nih .... =)

p/s :: dulu masa kekanda 3 lahirkan adik dayang gemok dulu pun semua budget 070707 ... sekali 020707 dah kua ... tak sabar nak tengok dunia la tuh =) ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan