:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 31 Disember 2011

Owh Dunia ! ='(

Assalamualaikum cik belog !

hai ! jumpe lagi kite setelah berhari hari aku tak menjengukkan muka berjumpe cik belog ! winnnduuu ! keh3 ! tibatiba  jadi budak sekolah zaman sekarang punya ayat ! keh3 !

hari nie adalah hari hari terakhir dalam tahun 2011 ! tahun yang boleh aku anggap penuh dengan kedukaan dan kesedihan ! tahun air mata pun ia jugak ! hurmm ! nanti ada masa dan ketika aku nak update entry imbas balik kejadian kejadian yang telah terjadi dan menimpa aku sepanjang tahun 2011 ! urghhh ! berat sangat nak hadap semua tuh ! tapi Allah telah tabahkan hati dan tajamkan akal aku untuk berfikir dengan tenang dan tepat ! terima kasih ya ALLAH ! =')

ape yang aku nak post kat entry kali nih , berkaitan hubungan kawan kawan antara kawan kawan jugak ! wahhh ! aku punye ayat pelik pelik gile tak hingat kan ?

ehhmmm ... aku nak cakap kat sini , hubungan kawan penting sangat sangat ! kalau dah bergaduh tuh , tak payah la nak berperang bagai dalam facebook aka mukabuku atau twitter aka twittjerr bagai ! hohhh ! sungguh aku sangat sangat terkesima !

wuuu ! aku mengaku yang aku pun banyak banyak jugak jugak gila tak hingat post macam macam nak santau orang ape ape lahh ... tapi itu tak ada kena mengena dengan soal kerja atau apa ... itu semua perkara peribadi aku ... yang tak ada kena mengena dengan kawan kawan kerja atau kawan kawan sokolah ! sebab aku tersangat sangatlah menjaga hubungan baik aku dengan kawan kawan yang aku ada ... sebab aku nih tak ada bayak kawan ! =)

aku sangat sangat tak paham kalau ada antara kawan kawan aku yang sanggup nak bertekak dalam facebook aka muka buku nih ! sebab masalah masalah kecil yang aku sendiri tak berape nak paham dan sebab yang aku rasa kecik gile punye sebab lahh ! aiyooo ! buat malu jek laaa ! aiyoo !

sekian wasalam ! hik3 !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan