:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 24 Februari 2012

19 Febuari 2012 - Qalisya Nur Husna 100 Hari

setelah bertungkus lumus membersihkan rumah bersama sama kekanda kekanda dan juga ipar duai aku selama 3 hari berturut turut ...

hari ahad yang di nantikan untuk cukur jambul dan aqiqah baby husna tiba jua ! kui3 ! kenapa dinantikan ? entah lah ! mungkin itu anak pertama kekanda 4 aku kot ! lagi pulak , perancangan untuk kenduri tuh dah lama di rancangkan ... tapi tak sangka pulak ada musibah yang menimpa keluarga aku sebelum kenduri ...

dan sebenarnya , 20/02/12 mak nak kena operate pasang PEG tube ! tiub yang kat perut tuh ... untuk memudahkan perjalanan dan untuk semua family berkumpul sekali tanpa ada yang tercicir tinggal kat rumah menjaga bonda tersayang ( aku lah tuh kebiasaannya ! ) , kekanda 4 mencadangkan kami sekeluarga tidur dekat rumah kekanda ipar 4 ... bawak dengan bonda sekali ... dan pulak , nak ke HUKM dekat dah lalu kesas highway tuh ! huuhuhuh !

walaupun tanpa talian maxis kat kampung halaman aku , aku tetap enjoy meroyan sendiri kat rumah kekanda ipar 4 .. hahah !

okeh ! okeh !

berbalik kepade kenduri aqiqah dan cukur rambut Qalisya Nur Husna a.k.a baby husna ! yang dah berusia 100 hari pada 19 febuari hari tuh ! meriah ! tapi sederhana ... huuhuu ! bapak pengantin dan mak pengantin dan jugak pengantin nye serba pink ! termasuk la auntie aiyoo dia sekali ! serba pink ok ! i loike pink karrerrr ! hik3 !!!

okeh ! layan la pic yang tak berapa nak ada nih ... sesuai untuk tatapan umum ! hehhee !


nih sesi mengkopak kapikkan rambut baby husna ! hehehe ! turm si ayah menggunting rambut baby husna ! =)


alolololoooo ! cute kan ? sangat cute ... huaaaaaa ! sukeeeee !


baby husna dah lapar la tuh ... duk masukkan tangan dalam mulut ! huhuhu ! cute husna
dalam buai dia ! grrrrr ! gewammm !


baby husna yang kepanasan melemparkan senyuman separa ikhlas namun masih kelihatan comel bangettttt ! huhuiiii !


baby husna kena gunting rambut dengan nenek marhaban ! diamm jek ! shomelll !


yang ada reben pink sebelah kiri tuh auntie aiyoo husna yang kasi ! heheh ! yang kat tengah tue hamper kaler biru , ade bear cik La bagi ... stroller mak ngah bagi ! wahhh ! best nyee ! hehehe !


kad jemputan kenduri baby husna ! cute kan ? tengok la siapa punya nama pun kan ? hehehe !


ini la kekanda 4 dan kekanda ipar 4 ! berserta puteri kesayangan Qalisya Nur Husna Bt Mohd Iwan Shah !


baby husna yang tak leh duduk diam dalam buaian dia yang shomel macam dia tuh ! adehhh ! gewammm ! bila boleh dapat sorang nih ? ehehhe ! kemaruk beno dah aku nak berlaki nak beranak dah haa ! ;p


nih dia si shomelll ... baby husna ! hehehe !


nih dua gaya aku paling poyos di alam semesta ! agagga ! yang sebelah kiri tuh paling aku suka ! macam budget shomel mengalahkan baby husna haaa .. aku tengok ! heheh ! sebelah kanan pulak budget menikmati cupcake la tuh ! agagag ! poyos moyosss jek aku tengok ! kekeke !


okeh ! sekian ! ini jek ruangan dan kesempatan yanga ada ... hehehe ! esok kita sambung lagi bersoseh soseh dan berkeluh kesah yeeee !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan