:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Rabu, 11 April 2012

Fake People !!!

Assalamualaikum !!!

salam satu malaysia cik belog ! wahhhh ! tersangat terlebih semangat patriotik pulak aku nih kan ? agagag ! sebabnya , aku terpaksa bekerja dihari cuti umum ... cuti baru sempena hari pertabalan yang dipertuan agung yang ke 14 ! huhuukk ! biasalah ... boss aku nih nak suruh aku dapat markah SKT ( sasaran kerja tahunan ) lebih ! agagag ! phuiihhh !

berkisar tentang tajuk entry aku hari nih yang bikin panas sikit ! agaga ! hari nih hati pun ada sikit panas weyhh !!! untuk pengetahuan cik belog , ada lah seorang dua hamba allah nih yang aku rasa , suka ambil tahu pasal kehidupan aku ... suka itu ini nak korek ... tapi bila ditanya bab dia ... dia merahsia pulak ! ok , mungkin dia tak nak bercerita sebab takut aku bocorkan rahsia dia kan ?

almaklumlah kan ? mulut aku nih boleh tahann  ? ( tangan dibahu , mata ke atas ! ) weyh ! fake fake !!! tak suka weyh !!!

yek laaa ! kau pum pang pung pang ... macam tak kesah ... bila turn kau ... kau buat tak tahu bila aku tanya ! what daa ??? aiyooo ! panas panasss !

kau langkah jek soalan aku macam aku tak bertanya kan ? its okey ! nanti bila satu hari kau kena apa yang aku rasa nih ... kau tahu lah rasanya ! kau tahu lah ! lepas nie memang tak akan dah aku nak berpot pet sangat dah dengan kau ! kau kau , aku aku ... okeh ! aku bole buat macam tuh ! kau nak rahsia sangat macam aku tak tahu kan ? okehhh !!!

wahhh ! marah sangat dah nampak gayanya aku nih haaa ! huhiksss !!!

okeh la ... aku nanak marah marah ... hilang seri aku nak jumpa encik mimpi petang nih ! yaaa ! aku kerja separuh hari ! buat service bertukar tangan dengan mamamia ! apa ada hal ! hak hak !

weeehuuuu ! mintak mintak encik mimpi tak sebuk dengan kerja kerja dia ,... maklum laa ! dia pun pekerja cemerlaangg terbilang dan bekerja dengan baik hati nya di waktu cuti umum ! weeehuuuu !!!





p/s : eh , bukan kata semalam nak buang perasaan aku pada dia ke ? hOhOo ! gulppp ! susa nak buang .... huhuksss !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan