:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 9 April 2012

BODOH !!!

dalam aku bersebok sebok dengan segala macam benang , jarum , kain warna warni nih , sempat jugak aku menjiwa jiwa ...

dan satu jek yang aku boleh cakap pada diri aku ... 

BODOH !!!

sebab ? , sebab aku pergi jatuh cinta dengan orang yang tak cinta kat aku ! huaaaa ! rasa dia tak adalah teruk sangat macam rasa ditinggalkan orang yang tersayang ... tapi rasa dia boleh buat aku down jugak laa satu hari ! eee ! wwooooo ! aku ingat dia suka kat aku ... ingat dia macam nak mengorat ! sekali .... kah3 !!! test market jek weyh ! gilaa laaahhh !!

mahunya tak gila ! aku nih dah tahap syok sendiri , tahap gila bayang pun iye nih ! kih3 ! 

start boleh tersuka dekat dia , bila dia selalu datang dalam mimpi ... 4 kali datang dalam mimpi ... kau tak rasa apa apa ke kalau orang yang sama , datang dalam mimpi kau ? dan lagi , bila dengan dia ... chat dengan dia ... berpesanan ringkas dengan dia , aku rasa happy ... asyikk laaa buat aku ketawa dengan lawak spontan dia ! agaga ! i loike that ! 

kah3 ! tapi aku tak ada pulak pergi cakap dengan dia ... i love u ! ewahh ... tak pun ... " dia , orang nih dah tangkap leleh , tangkap jiwang , tangkap cintan sama dia nihh ! " ( fyi , ganti nama diri masing masing - ' orang ' , untuk awak - panggil ' dia ' .. entah macamana boleh tukar jadik ' orang ' , aku pun tak sure ! nak refresh pun , tak jugak dapat dia punya jawapan ... huhuu ! padahal sebelum nih kau aku jek pun ! ) kah3 !!! lawak ! lawakk !!! gilaaa lah aku nih ! aku tak tahu macamana boleh terminat dengan dia nih ! lama dah aku fikir ... bagai mana mulanya perasaan tuh ada dalam hati aku nih ! aku pun tak pasti ... yang pasti , tahu tahu , aku jadi rindu nak tunggu dia online muka buku ... rindu nak berpesanan ringkas ... rindu nak gelak ketawa dengan lawak lawak ringan dia ! 

huuuuu !!! T_T 

tapi sekarang , aku sedar pulak .. yang aku sepatutnya tak patut pun ada perasaan nih pada dia ... tak patut tak patut !!!

huhuksss !!! aku telah menyeksa jiwa dan raga aku , sebab aku merana menanggung rindu ! ewaahhh ! ayat macam mintak kena pukul jek ! kukui3 !

tapi seyes laaa ! aku dah jatuh cinta dengan INCIK MIMPI !!! wink winkkkss ! matiii laaa ! adoiii ! 

nak mengimbau balik kenangan dulu dulu masa sekolah ! adesss ! ini kalau cerita balik dengan dia , mahunya gelak guling guling dia , sampai menangis ! kekeke ! 

dulu , seingat aku masa tingkatan 2 , zaman zaman kenakalan azroy melanda , ada laa ... si incik mimpi nih ajak balik bersama sama ! ewahhh ! lepas tuh dia ajak makan dekat restoran 99 ( restoran nih gelamor nih masa aku sekolah ... port budak sekolah dating ... sekarang dah tak ada dah restoran nih ... tukar dengan restoran apa ntah , restoran tuh pun dah tutup aku rasa ... bersebelahan dengan BSN , yang sekarang pun dah tukar jadik kedai buku GH ! ) 

aku kan bodoh piang , dalam bab cintan cintun nih ... memang dia ajak aku makan , aku taknak makan ... suruhnya aku order air pun aku tak nak ! hahah ! bapak bodoh piang aku dulu ! dah tuh , dia berusaha suruh kawan aku , yang pada masa tuh kawan baik aku ... kenenkan aku dengan dia ! bhahaha ! aku punyalah gila selebet tahap gaban dulu ... sengal sengal pun , ada jugak orang minat ... bhahah ! agagga ! memang menjadik bahan lawak laa ! aku siap marah bff aku masa tuh , kenapa suruh aku keluar dengan si incik mimpi nih ... kunun waktu tuh aku nih suci yang amatlah ! 

start dari aku keluar , balik sama , makan ( makan lah sangat , padahal waktu tuh siap kena marah sebab dia cakap nak belanja , tapi aku nanak order makan , even minum sekali pun , duk tertunduk maluuu jek ! wahaha ! <---- budak budak ! lol ! ) aku dah tak bertegur sapa dengan dia lagi dahhh ..... haha ! aku pun tak tahu kenapa aku tak bertegur dengan dia ... kalau bertembung jek , aku buat tak nampak atau tunduk muka .... maluuuu kot ! hihikss !!!

sampai lah tahun 2009 ke 2010 ... dia add aku dekat muka buku ... masa tuh aku selalu online dekat rumah , tengah tengah malam ... menggunakan harta kerajaan ... kukui3 !!! agak terkejut jugak dia berani add aku dan ber-private massage ... siap cakap ( yang aku ingat laaa ) , kalau ada masalah , nak story morry dengan dia , text dia dekat nombor 014 bla bla bla ... agaga ! yang kebetulannya dia cakap macam tuh sebab aku masa tuh tengah ada problem dengan si dia ... huhuuuksss ! 

si dia lagi duk menyelit dalam entry nih ! aishhh ! kalau tak letak ' si dia ' dalam entry nih tak boleh ke aiyoo !? hahakss ! 

start dari situ , kitorang berborak , mula rapat tak rapat sangat ... kukui3 !!!

seingat aku dah banyak kali jugak dia ajak keluar , tapi aku tak jugak berjaya keluar dengan dia ... malu , segan , tak sedia , tak biasa semua bercampur baur ... 

masa keluar pergi rumah shahrin hari tuh , first time jumpa selama kitorang bercit cat dalam muka buku nih ... menggigil babe ! perghh ! berdebor jantung mak jemah nih ! dug dig dug didalam dada ! kukui3 ! tapi aku buat cool , buat macam biasa ... tapi aku tengok dia pulak yang macam kaku , terdiam seribu bahasa ... bila ditanya , segan ... wahaha ! 

cehhhhh !

tapi sekarang nih , aku tengah me-remove-kan dia dari dalam hati ... supaya tak lebih lebih berperasaan dengan dia ... huhuuuu ! T_T 

selamat tinggal incik mimpi ... ada masa , panjang jodoh kita , kita jumpa lagi ! huhuksss ! sedihnya nak buang perasaan nih !!! T_T 

yaAllah , jika dia jodoh yang tertulis untukku , peliharalah ia ! aminn ... <--- ewahhh ! ayat tak menahan ! macam terdesak sangat bunyiknya ! kukui3 !!! 

ok la cik belog ! nak balik !

assalam !
astalavista bebeh ! adios amigossss !!! wattchaa ! weeehuuu !!! selamat tinggal incik mimpi ... ;'((






Tiada ulasan:

Catat Ulasan