:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Khamis, 12 April 2012

Bila Encik Mimpi Datang Lagi ...

Assalamualaikum cik belog !

huhukss ! sedih nye perasaan bila kita terpaksa buang perasaan suka pada seseorang tuh oleh kerana diri terasa seperti timba yang menggedik gedixx mencari baldi ! waaaahhhh ! T_T ...

cik belog pernah rasa perasaan tuh ? wuhooooo ! sadiss kan ? perasaan yang sukar digambarkan ... huhuks !

untuk acara mengasingkan , me-remove-kan , melarikan , mengelakkan , dan me-me-me yang seangkatan dengan nya dari diri si encik mimpi ... aku telah , sebulat suara dengan si hati dan jantung serta organ organ dalam badan aku , untuk ... membuang atau dalam bahasa penjajahnya ... delete ! delete semua pesanan ringkas antara aku dan encik mimpi yang menjadi kesayangan aku tuh ... huuuuuu !!! T_T ... pas nih , kalau aku rindu nak gelak gelak dengan ayat dia , aku dah tak dapat laaahhh ! T_T ...

pasal nya aku dah delete semua sekali ! padahal , dapat jek pesanan ringkas dari dia , aku kemain batak sakai kampung dusun , taknak delete walaupun talifon dah memekak mekak mengisaratkan aku untuk buang pesanan dalam inbox yang dah penuh sesak dengan nama encik mimpi !!! wahaha ! lawak nye aku kan ? kekeke ! penangan cinta yang bertepuk sebelah tangan setelah hati kesunyian ditinggalkan kekasih hati ! hohooo ! ayat tak boleh belah ! gila tahap tak menahan gila babengg punyalahhh ! agagag !

dan jugak jugak , aku dah sebulat suara dengan urat saraf dalam otak nih , supaya mengarahkan jari jemari aku yang gebus ini untuk men-delete nombor talifon encik mimpi dalam senarai kenalan aku ! huuuuu !!! sObss ! sObss !

ini adalah bertujuan untuk menjaga maruah aku sebagai perempuan ! sebab aku tak nak dipanggil , dilebel , dan jugak di cop perempuan yang macam perigi mencari timba ! huhuhuh ! yek lah kan ... bila aku sunyi jek , aku gatal tangan pergi hantar text massage kat encik mimpi ! kemain gatal miang rupanya haaa ! huuuu ! =( ... so , untuk mengelakkan situasi tersebut berlaku , walaupun aku dah perasan dan syok sendiri yang macam perempuan cari jantan ... hohooo !

padahal , sebenarnya ... aku setkan dalam otak aku nih ... " apa salahnya , kalau aku mulakan dulu sesuatu hubungan tu ? " huhuukss ! cik belog setuju ke dengan pendapat aku tuh ? tak setuju kan ? ape lah aku nih ! desperate sangat nak berlaki gamaknya ! huhuuu ! kah3 !!! sebenarnya otak aku jugak berperang , sebelah kata setuju , sebelah kata tidak ! hohooo !



dan dalam usaha aku men-delete beliau yang selalu datang dalam mimpi aku nih , tanpa dipinta pinta ... beliau hadir lagi dalam mimpi aku malam tadi ! hohooo ! sadis betul ! apalah agaknya maksud yang tersirat disebalik mimpi tersebut ! aku nak tahu sangat !

dan aku dengan sifat gelojoh nya ringan jek tangan nih nak menaip pesanan ringkas , bagi tahu dia yang selama ini , orang yang selalu mimpikan ... adalah dia ! huhuukk ! adehhh ! =.=" disebabkan kekuatan mental dan fizikal aku tak cukup kuat , aku membatalkan hasrat ! kukui3 !!! dan sebab tuh la aku nekad delete nombor talifon dia ... huhuuuu ! ;'((

tak tertahan rasanya menahan perasaan dan jugak rahsia hati nih ! huhuk3 !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan