:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 17 Oktober 2011

Kisah Merendam Diri !

hahah ! cerita nih dah basi dah pun sebenarnya ! tapi aku nak jugak-jugak cerita kat sini ... hahaha !

pada suatu hari yang hening dan angin bertiup sepoi-sepoi bahasa dengan keredupan yang suam-suam kuku ... ada seorang , dua orang , tiga orang dan ber-orang-orangan telah pergi ke sebatang ( ?? sebatang ke ?? ) sungai di pinggir selangor , dan merendamkan badannya selama berjam-jam lamanya ... ( ape die dah tak reti ingat nak keluar dari sungai tuh ke hape ? - mesti korang pikir nih kan ? - ) , setelah puas berendam dalam air sungai yang agak deras pada ketika itu , seorang-orang naik melalui batu-batu sungai yang ditepian ... hanyalah untuk makan dan mengenyakan perut beliau ... kemudian , setelah perutnya terasa terisi dengan makanan-makanan yang dimelalui kereta dan diambil dan dimasak dirumah itu ...........

komen manusia I ::  huargh3 !!! ko dah kenape aiyOo ...

komen manusia II :: hahah !!! WTH la kaw nih nurul aiyOo ?? hahah !

komen manusia III :: kaw nih nak kena bunuh ke aiyOo ??

komen manusia IV :: ape yang ko mencaruttt nihhh setannnn ??

komen manusia V :: cam harammm ... ayang lintang pukang tunggang langgang !!! ko dah kenapa aiyOo ? kena rasuk ke ??

haha ! okeh-okeh-okeh ! aku seyes lah nih !

okeh laa aku janji tak main-main dengan ayat dan kata-kataku yang hanya mimpi di siang hari itu ... kui3 !!! ;p

haha ! street to the point , nih la pic-pic kami berendam hari tuh kat Sungai Bil , Tanjung Malim , Perak !



:: perjalanan kami dari kuala selangor ke tanjong malim ! ::



:: kat sinilah kami merendam badan ! ::



:: air sedikit kuning sebab baru lepas hujan mungkin ::



:: dari kiri , lysa laili ... elys melysa dan yang comel tuh takkan tak kenal ?? ;p ::
:: nampak kurus kan time nih ?? padahallll ! hahaha ! ::



:: sungai bil ::



:: kelas ko jahhh ! siap ada banner lagi ... kaw ada ?? ::
:: kredit tO lysa laili ! hehe ! thanks so much dear ! ::



:: sebelum acara berendam bak kuih badak berendam ... pOse dulu lerrr ! ;p ::



:: dan lagi ... hishhh ! susa kan jadik artis nih ?? hik3 !!! ::



:: tiga dara pinggitan ... upsss ! i jerk dara lagi k ! lagi dua tuh dah bersuami ! hehehe ! ::



:: kawan aku yang elys melysa tuh cakap ngan suami dia ... ; " eh , kenapa ada kayu balak kat situ tuh yunkk ... alih yunkk ! " - perghhh ! wahahah ! selamber badak jek die cakap cam tuh kat suami die , cam la suami die ultraman kan ?? keke ! gelak terbahak3 aku dengar die cakap ! ;p ::



:: budak mOmOt nih curik snap pic guna camera lysa laili !! sOry memm ! ::



:: sesi menyeksikan diri setelah memandi dan merendam badan didalam sungai ! ;p ::



:: hahhaa ! basah-basah pose ! kelas kaw jah ! cam nak masuk majalah mangga pulak rasa nya ! kui3 !! ::



:: lysa laili n husband , aku ( menyemakkk kat situ ) , elys melysa n husband ! ::



:: lysa laili n husband n adik dan anak buahnya ! ;p ::



:: hah ! nih merpati dua sejoli ... asyik hilang dan merayap berdua jek ... hehehe ! ::



dalam cerita nih aku cuma nak cakap yang aku g nih dengan kawan-kawan sekerja aku ... dan masing-masing dah punya suami dan kekaseh hati .....

aku jeerkk pergi single !! memang mula-mula tuh rasa macam taknak pergi jeee ... segan kan ,... semua ada pasangan masing-masing ... rasa cam aku nih menyemak jek pulakkan ?? kekee ! dan atas desakan mereka-mereka yang berhati mulia dan tersangatlah sporting ! aku pun setuju la jOin event nih ! hehe !

kepada mereka-mereka di atas ... aku cuma nak bercakap satu jerk ! TERIMA KASIH !!!! sebab layan aku insan yang kesepian dan menghiburkan hati aku yang sedang berduka lara ! hahaha ! nanti kita hang-out lagi okey guys !!!

LOVE U OLSS BESAR LAUTTTTTTTTTTT !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan