:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Rabu, 19 Oktober 2011

Ternyata Dia Bukan Jodohku !!!

HAHA !!! lawaknye lah kaw nih aiyOo ...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

kenapa lawak ?? sebab aku sejak dua menjak nih asyiklah terserempak dengan seorang mamat nih ... ehmmm nak kata kenal sangat tuh tak laa ... tapi kalau dah lama tak jumpa , dia still boleh ingat nama kaw ?? kaw rasa ?? hehehe ! mamat nih aku kenal sebab die dulu couple dengan dua orang kawan baik aku ... hahaha ! lepas tak jadik dengan si polan tuh , die pun try la si polan nih pulak ... lepas tak jadik dengan si polan yang nih ... tader pulak die try aku yang nih haaa .. hahah ! tader laa .. gurau jee ...

dah beberapa kali aku terserempak dengan dia kat kawasan tempat aku kerja nih ... dan terdetik laa dalam hati aku , " asyik terserempak je dengan mamat ni , ini ke JODOH aku ?? " hahah ! hape-ke-tak-malu-nye-kaw-nih-aiyOo ?? hahah ! boleh ko terdetik cam tuh dalam hati ?? huk3 !!!

dan tertaipnya entry nih sebab tiba-tiba kawan baik aku yang pernah couple dengan dia dulu tuh call aku kejap tadi nih haa ... sebab aku pernah sms dia , ' si mamat tuh dah kahwin ke belum ye !? ' ...

dan si polan tuh menjawab ... " belumm laaa ... tapi aku dengar dia nak kahwin dah bulan 12 ( disember ) tahun nih ... mak dia yang carikan jOdoh untuk dia , mak dia berkenan dengan seorang janda yang cerai mati masa buat haji tahun lepas ... kenapa aiyOo ?? "

dan aku terdiam seribu bahasa ! kah3 !!! aku pun kalut jugak la nak mencari ayat yang susuai untuk aku bagi kat kawan aku nih ... huhuh ! kalau la dia tahu isi hati dan boleh baca minda aku waktu tuh ... perghhh ! maluuu nyeee sayaaaaaaa !!! kah3 !!! samapi ke saat aku menaip entry nih , aku masih lagi gelak terbahak3 sebab rasa lucu dan maluu pada diri sendiri yang teramat sangat ! kah3 !!! kemaruk sangat nak berlaki dah ke kaw aiyOo ?? kui3 !!!

p/s : sebenarnya setiap lelaki single mingle yang berkenan kat mata aku nih , aku anggap dia jodoh aku ... wahaha ! kemarukkk sangat dah kaw nih aiyOo !!! report kat makk !!! ;p ngeeee ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan