:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Selasa, 18 Oktober 2011

Perlukah Aku ?

sedang membelek-belek belog yang dah lama ( lama ?? lama ke tiga bulan tuh ?? HEHE ! ) ditinggalkan nih ... sekarang je nak meng-aktifkannye balik ! huawawawaaa !!!

daaannnnnnn !!!

terpandang gambar-gambar lama dulu aku gunakan untuk blog ni ...
ada gambar kenangan aku dengan si dia atas pelamin masa kenduri kahwin kekanda iwan ...
HAHA !

untuk pic blOg pun aku guna muka aku dan si dia tuh !!!
persoalannya sekarang ....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

perlukah aku mendelete gambar-gambar tersebut ??
atau apa harus aku biarkan sehingga ada pengganti yang baru ??
HAHA !

kiranya macam aku dah ada pengganti baru , baru aku tukarkan atau delete semua yang bersangkut paut dengan si dia tuh ! hurrrrrrrrm ! i miss si dia ! huk3 !!!
konon-konon nya hati masih sayang pada si dia lahh nih ...
kess tak dapat nak terima kenyataan yang si dia yang disayangi sepenuh hati itu dah pergi meniggalkan hati ini ..

haruskahh ??
atau ???

musykil sikit nih !!

mintak pendapat sikit ??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan