:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Ahad, 13 November 2011

Seronok Dapat Bawa Kereta Ke Jalanan !

Assalamualaikum ...

=)

hari nih , pagi tadi aku ada kelas memandu untuk kali yang ke 4 ... heheh !

seronok sangat dapat drive ... rasa jalan nih aku yang punya ... walaupun , rasa gementar jari jemariku ini dan ade terkesan kecut-kecut perut dan  riak ketakutan di wajahku ! kui3 ! -- bermadah pujangga pulakk --

hari nih bukan uncle kelvin yang ajar aku drive , yang duduk sebelah aku tadi sorang pacik nih ... yang aku sendiri tak tahu nama dia ... lupa pulak nak beramah mesra dan interview ataupun mintak dia keluarkan resume dia ... kui3 !!!

sampai-sampai je dekat kedai , auntie dah hulur kad belajar , suruh terus pergi dekat kereta kancil warna merah ( kereta yang selalu ada kat pusat memandu tuh laa ... kerat yang ada tampal stiker 'L' ) , pakcik @ cikgu dah tunggu aku kat dalam ! -- wahhh gituuu ... cikgu tunggu aku okeh , bukan aku tunggu cikgu ! biasalah aku nih kan selalu lambat ... klu cepat pun ngam-ngam ngan waktu yang ditetapkan je ... tak pernah datang awal ! ceiitt ! cemana nak berkat ilmu tuh ?? ;p --

hari nih , dia suruh aku keluar jalan raya ... semalam dia bawak aku masuk kawasan kampung ... jalan dekat jalan yang berliku-liku yang ada dekat kampung bukit kucing ... huhu ! hari nih , disuruhnya keluar jalan raya pulak ! perghh !!! seramm seyhh !

bermula dari parking , bismillahhh ... dalam kerata lupa pulak nak baca doa pandu kenderaan ... huhu ! undur sket , jalannnn ... aku pun melambai auntie kat dalam kedai -- ceitttt !!! --

sampai dekat trafik light , aku dah mula berpeluh-peluh ! gabra la tuh tengOk kereta ramai-ramai ! huaaaa ! dan dengan lafaz bismillah , aku keluar simpang ... nasib baik tak langgar tiang lampu ! -- sebab khayal , pakcik nih banyak sangat membebel ! huhuh ! --

aku dah mula seronok bila aku dapat kawal kereta dengan baik ... masuk gear 2 , 3 , 4 . hehehe ! dah pandaiii ... yeayyy ! -- kembang kempis hidung ! --


chaiyOok chaiyOok aiyOo ! aja-aja fightingggg !!! ngeee !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan