:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 16 Mac 2012

Kisah Tertunda Yang Baru Nak Di Update Hari Ini !

Assalamualaikum !

hari nih , mood pagi pagi dah ada untuk menaip naip , menari narikan jari jemari aku yang gebus lagi debab nih kat keyboard nih haa ! hehehe ! hari nih nak update pasal ' supprise party untuk mamamia ! ' ...

keh3 ! jangan la gelak cik belog ye ! cerita basi nih patut nya dah kena update dah dulu ... tapi .... ampunnnn ! aku lupaaaaa ! kekeke ! LUPA !! adoiii ! kalau dah penyakit mak nenek tuh datang , mohon diampunkan la ye ? kekeke !

okeh okeh ! berbalik kepada misi kita diawal tadi ! misi untuk meng ' hapdate ' cerita basiiii ! weeehuuuu !!!

Hari itu tanggal  02 mac 2012 , aku dan kawan kawan kesayangan aku nih , mem' plan 'kan sesuatu kejutan untuk mamamia !

rancangan punyalah banyak ! macam macam cadangan .. nak buat kat situlah .. nak buat kat sinilah ... hik3 ! setelah aku mencadangkan karaoke kat 1 plaza kat kuala selangor tuh , aku rasa ... yang lain lain semua macam setuju ... sebenarnya aku mencarik kelainan dalam setiap event yang kitorang nak buat ... heheh ! asik pemandangan tempat yang sama je ! bosan jugak ye dakk ?? kkeke ! dengan ini pun , aku bukan la boikot tempat yang kitorang selalu merai raikan seseorang tuh ... cuma ingin kan kelainan suasanan !

dan yang paling best ... plan yang kitorang rancang ... menjadik ! mamamia berjaya dikejutkan ! yeahhh ! hahaha ! part yang paling best ! sebab berjaya buat buat dia keliru dan berjaya buat dia terpinga pinga dengan pe'el aku hari tuh ! hehehe !

jom tengok gambar gambar yang sempat dirakan ... bertemakan merah mak ngah kami semua hari itu ... kecuali birthday gurl yang tak dibagitau tema ... kata supprise kan ? dan jugak kak awin yang aku rasa dia ketinggalan info pasal tema ! kui3 !

layankannn ....

 
memang sengaja beli kek yang seketul macam nie ... sebab dalam karaoke room tuh ruang dan meja terhad ! kekeke !!! ampun dan mahap kalau ketidak selesaan menyelubungi diri kalian sahabat ! hik3 !

 
tuh diaaa ! mamamia kekagetan ... setelelah itu dengan pantas meniup lilin kek , sebab lilin dah cair ! ahahha ! ;p love this moment !!! suppriseeee !!!

kami yang shomelll tahap dewa ! agagaga ! ( nih kes perah santan lebih sangat la nih ! ekekke ! )


 
 menyerlahkan lagi kecomelan kami ... wahahah ! cik belog jangan nak jeles pulak yee !!!


mamamia dengan hadiah hari jadi yang tak seberapa nyeee !!! hehehe ! harap beliau suka !!! last minit punya design nih ! hehehe !


amboiii ! ntah ape yang aku sukekan bebeno tuh yee ! kepoyooaan barangkali ! kekek ! ;p

 
kami berposing dengan kek coklat indulgence via candy cake ... rasa mengancam ala ala resipi rahsia tau ! huk3 !!!


nih la santapan kami masa hari kejadian ! licinn bersih tak ada satu pun yang kami tak bawak balik ! kekeke ! ( gataii naaa ! ;p )


penuh perasaan ! ekekke !




sekianlah saja berita di TV18 bersiaran tertunda untuk tika dan saat ini !

yeahhh !!! hahaha ! ;p



selamat menyambut tua setahun mamamia !!! semoga segala yang dihajatkan , termakbul ... dan semoga bahagia disamping yang tersayang ! =))


aminnn ...








berita disampaikan oleh ;

nurulaiyoocomel ! ;p








Tiada ulasan:

Catat Ulasan