:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 16 Mac 2012

Nak Tahu Tak ???

Assalamualaikum cik belog !

cik belog nak tahu tak ??? nak tahu tak tentang perasaan aku ?? tentang apa yang aku rasa saat dan ketika ini ...

owhhh ! aku rasa down sangat !!! nak tahu tak kenapa ?

nak tahu takkkkkkk ????!!!!!


nak tahu ke nak tahu ke nak tahu ke nak tahu ke nak tahu ke nak tahu ke nak tahu ke ????????

arggghhhh ! aku rasa tertekan sangat sangat sekarang nih ! rasa down sebab aku nih tak ada kereta !!!! down gila babeng gila tak hingat punya lah !!!!

adoiii ! parah perasaan aku dah nihh !

kereta ada , pegi bagi orang pakai ! memang pandai laaa ! hari tuh kereta orang rosak , pegi bagi kereta sendiri kat orang , lepas tuh orang yang repair tuh lepas tangan ... buat tak tahu je ! tiga bulan dah aku tunggu ... jangan sampai aku meletup la weyhhh !!!!

grrr ! upsss ! sorry la cik belog ! rasa keemosian aku ditahap paling atas dah nih ! grrrrrr !!!

nak tahu tak ... sebab kan aku ada lesen , tapi tak ada kereta nih ...

1 ) aku punya pointer SKT ( sasaran kerja tahunan ) sikit tahuuuu ! nak tahu sebab apa ? sebab aku jarang pergi hantar laporan dekat pejabat , jarang ada komunikasi antara bos dan pekerja ... owhhh ! itu yang dibagitahu oleh tuan penyelia ... =.=" --- sedih kan ? nasib tak fail ... cukup cukup makan pun ... alhamdulillah lah , walau ade kesan ketidak puasan hati kat hati aku nih ... ape pun aku redho sebab aku mengaku kekurangan aku yang itu ... ---

2 ) nak pergi mana mana nak kena tumpang orang ! malu la aku nih cik belog ! tebal dah muka aku nih ! ada kereta , ada lesen ... tapi tak bawak ... sakit jek hati kena perli selalu ! grrrrr !!!!

3 ) susahkan diri sendiri sebab nak pergi bank yang ambik masa 15 minit tak sampai tuh ... kadang kadang aku terpaksa ambik masa sampai 2 jam ... sebab aku kena tunggu bas yang tak ikut masa tuh !!! =.="

4 ) kena perli dengan kawan kawan kawan kawan sedara mara sepupu sepapat ! sakit jek hati ! sakit tahu takkkkkkk ??? bukan aku sendiri yang tak nak bawak ... kereta yang ditukar pakai kan untuk aku tuh rosak ! ROSAK !!! rosak tahu tak ? owner dia diam seribu bahasa , aku yang terkedek kedek duk bertanya bila bila bila bila ? sampai aku sendiri naik bengang !!!

5 ) rasa terpinggir ! rasa terpinggir tahu tak ? mentang mentang aku tak ada kenderaan ... aku yang kena duduk rumah ! aku yang kena dudu k officce ! hurmmmm !

6 ) terpaksa menyusahkan orang tanpa kerelaan hati kecik aku nih ! tapi apa kan daya aku ?? apa daya yang aku ada ? haissshhhh ! sakit hati bila cakap pasal nih ! boleh hilang mood aku untuk sehari !!!


okeh ! sakit hati dah menular masuk dalam lubuk hati jantung , paru paru semua ! nak balik ! cau cin cauuuuuuuu !

Assalamualaikum !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan