:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 12 Mac 2012

Sembilan Hari Bulan Tiga Dua Ribu Dua Belas !

assalamualaikum !

cik belog ! mohon ampun dan maaf ! sebab aku selalu mungkir janji kata nak hapdate belog aku nih ! tapi memandangkan mood dalam keadaan bahaya , aku menangguhkan hasrat hati aku ! takut ... takut kalau ... sikit hari lagi boleh masuk hospital sakit jiwa ! kui3 !!!

nak menaip untuk entry hari nie pun ....

aku mengeluh panjanggggg ! panjang tak tau berapa harkad entah ... hurmmmmmmm ... orang tua tia kata , tak baik mengeluh ... nak nak pulak mengeluh panjang ... tak baik ! huuhuh ! tapi itu je yang termampu aku buat ... aku hanya ada cik belog dan jugak aku sendiri untuk berkeluh kesah ! ='(

pada hari jumaat lepas ... 09 mac 2012 ! sepatutnya genaplah usia percintaan aku dan si dia ! genap tujuh ( 7 ) tahun ... tapi apa kan daya aku ... aku hanya merancang ... dan aku percaya , dia juga merancang sebaik mungkin untuk hubungan kami ... tapi mungkin hati dia dah dibalikkan oleh yang maha esa untuk berpaling tadah dan berlaku curang ... dan telah pun memilih si perampas itu sebagai pengganti diri aku ... yang seba kekurangan nih !

dan seperti yang aku kata tadi , aku hanya merancang ... yang maha esa , Alla swt yang menentukan perjalan cinta kami ... cinta yang lama dibina tuh telah temui jalan penghujung dangan sadis sekali !

sadis lahh sebab aku ditinggalakan sidia setelah dia berjumpa orang ke tiga ! agagga ! hurmmm !

eh , tak sangka aku sempat lagi bergelak ketawa kat sini kan cik belog ? hurmm itu lah aku , dalam moody moody , aku cepat cool ... cepat sejuk ... dan senang ketawa terbahak bahak ! hurrmmm ! sebab tuh ramai yang kata aku gila ! emosi selalu tak menentu dan tak stabil ! agagga !

hurmm ! kepada si dia yang telah menyakiti hati aku , yang telah menghancurkan segala harapan aku , yang telah menyenarai hitamkan nama lelaki dalam hati aku nih ... terima kasih untuk 6 tahun lepas , samaada suda atau duka kenangan tuh , akan disimpan kemas dalam kotak kenangan dan memori !

terima kasih jugak , pernah memberikan rasa yang bercampur baur untuk dialamami ! untuk dijadikan pengajaran dalam hidup sekarang dan akan datang !

semoga hidup awak selama nya dikurniakan keseronokan yang abadi !!! dan semoga berbahagia bersama teman baru yang berjaya menggantikan saya !

insyaallah , saya sedaya upaya mengajar hati  dan membentuk hati serta membersihkan hati saya untuk memaaf dan merelakan perbuatan awak pada saya ! semoga saya ikhlas dengan segala perbuatan saya ... insyaallah ! aminnn !

rindu saya pada awak takkan pernah padam ! sayang saya pada awak takkan pernah hilang !

semua tuh kenangan terindah buat saya !


='((

( bercucuran air mata ni bak hujan yang turun dari cucur atap ! huk3 ! sOobb ! sOobbbssss !! shrOoott !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan