:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Selasa, 13 Mac 2012

Mana Tue ?

Assalamualaikum cik belog ! hai !!!!!

agagga ! menyampah gila nak ber ' hai hai ' bagai kannn ?? kui3 !!!

semalam sebelum nak pergi kerja , tengah tengah nak bersiap baru terkial kial nak butang uniform ...

bonda menyapa ...

" mana tue ? " -- aku dengan terpinga pinga soal bonda balik ...

" haaa ? apa dia bonda ? " -- bonda pulak dalam kepayahan nya menjawab ;

" nak kemana tue ?? "

nak tahu tak hati aku nih bergirang girangan tak hengat punyalah ! huk3 ! dah lama bonda tak cakap , borak borak dengan aku ... heheh ! selalu aku je yang borak dengan bonda pun ! kemain riang ria hati nih melayan bonda berborak , sampai aku kelewatan sampai office ! hik3 ! ( tak mengape pun ! punch card repair ! agagag ! )

seronoknya tak terhinggalah ! happy sampai ke petang ! heheh !

i miss u bondaa ! i misss uuuuuu !!! ='((

Tiada ulasan:

Catat Ulasan