:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 16 April 2012

Buat Kesekian Kalinya ... Dia Hadir Lagi ...

ENCIK MIMPI !!!

encik mimpi ! yayaya !!! dia datang lagi menceroboh mimpi aku ! tahulah dah punya kata laluan untuk masuk dalam mimpi aku ... rajin sangat datang dalam mimpi aku ...

mohon sangat ... aku teringin sangat nak tahu , apa maksud disebalik mimpikan dia berulang kali ! seingat aku dari pertama kali termimpikan dia , yang dia bawak aku pergi jumpa mak dia tuh ... sampailah ke malam tadi punya mimpi ... yang dasyat punya mimpilah pada aku ... dah enam ( 6 ) kali dah aku termimpikan dia ! hohooo ! gila tak hengat punya ramai kali aku termimpikan dia !

sumpah ! bukan aku yang nak mimpikan dia ! tahu tahu aku sedar , aku termimpikan dia ! huhuhuuu !!!

malam tadi punya mimpi best ! aku mimpi dia lamar aku ! waaaahhh ! dia melamar aku babe !

melamar jadik kekasih jek pun ! haha ! tak ingat sangat ! tapi sweet jek ! kah3 ! huhuii !!! lama jugak laaa mimpi aku dengan encik mimpi nih ! tapi tak hengat sangat laaa apa yang dimimpikan sangat tuh ! hehe !

aku nak sangat cakap dengan dia ... yang aku nih selalu sangat ' termimpikan ' dia ! huaaa ! tapi apakan daya ! aku nih seorang perempuan ! yaa ! perempuan , wanita , gadis , yang pemalu yang amat dengan lelaki ! pheeewww !!! sangat okeh ! so , amat tak tahu malulah aku kalau macam tuh ! huuuu !

mesti cik belog tertanya tanya , siapa encik mimpi yang aku maksudkan kan ? lalala ! memang tak laa aku nak bagitau !

yang aku leh cakap ... dia seorang yang tak hensem macam si dia aku dulu ... tak tinggi macam si dia aku dulu ... tak pakai kereta honda ! keh3 ! pakai kereta tempatan , kereta buatan malaysia jek pun ! tak putih sangat macam si dia dulu ... tak gemuk macam si dia aku dulu ! lalala ! kurus kewing tapi aku pasti dia ada sedikit buncit di perut ! waaaa ! saya suka lelaki perut buncit !!! seksiiii !!!! wink winkkk ! <------- gatai benar statement kau cik aiyoo ! pheeewww !!! tapi aku suka sangat dengan encik mimpi nih sebab dia sentiasa buat aku senyum dengan gelagat dia walau dia malu malu segan segan kucengg ! lalala !

shomel okeh ! lalalala !!!!

pastuh ! lagi satuh ! suka tengok muka nakal dia ! muka nakal gatai dia ! lalala !!! ;p

okeh ! dah ! habisss ! kukui3 !!!!

malam nih kalau mimpi dia lagi aku update lagi yeeppp ! weeehuuu ! wink winkkkksss ~!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan