:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Khamis, 19 April 2012

Korang Cute ! Korang Tahu Tak ???

Assalamualaikum cik belog ! hati berbunga riang ... riang macam kanak kanak ribena ! weeehuuu !

kenapa ? sebab , orang suka dengan apa yang kita buat ! terharu babe ! kukui3 !


masa kenduri kahwin saharin tebu ( ex smkst ) dengan shahadah @ adah nama panggilan dia ( anak acik jamaiyah yang jual kerepek sebelah mak dulu masa dekat pasar lama ... ) aku ada plan nak buatkan bantal kahwin untuk diaorang ... ingatnya macam nak bagi masa sebelah perempuan , masa dekat rumah adah ... tapi disebab kan aku lambat buat ... tak siap siap lagi , aku postpone minggu depan nye lah , masa rumah sharin ... dan aku berjaya jugak siapkan bantal yang simple tuh pada masa yang ditetapkan ... walaupun kelam kabut , dan ada rasa down sikit masa tuh ... sebab banyak komen yang kondem aku nye design ... hohoo ! mula ingat nak letak gambar wedding couple versi kartun ... tapi rasa rendah diri menebal , so aku putuskan utk buat macam nih jekkk ! huhuuuu !!!





huhuh ! itu pun lambat bersiap sebab aku mengemaskini bantal nih ! siap kena marah dengan incik mimpi waktu tuh ! lalala ~!!!

dan malam tadi , tanpa disangka ... si pengantin baru tersebut mengupload gambar mereka bersama sama dengan bantal yang aku buat ! kwang3 ! shooo shweettt tau diaorang nih ! terharu aku siot ! aku nih dah la cepat touching ! pheeewww !!! hahaks !

* sila click gambar untuk tujuan pembesaran dan penjelasan yang lebih lanjut ! weeeehuuuu !!! *


diatas adalah sedikit conversation antara aku dan sipengantin lelaki ! hihiks ! rasa cam poyos gila tak hengat pulak , siap buat entry pasal nih ! eh , apa adahal kan ? ini blog aku ,... mine own private blog ! huhuuu ! 

dah di sebab kan sipengantin meng-upload gambar diaorang bersama bantal tersebut , permintaan untuk bantal bantal bantak aku nih semakin meningkat ! wahhhh !!! 

hihiks ! =))

okehlah cik belog ! nak sambung menjahit tak sudah sudah jap ! esok update entry lagi ! insyaallah ! hihiks ! 

daaaa ! miss u cik belog ! lapp u so much !!! papai de sailor mann ... tututtttt !!!!

wasaalaamm !!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan