:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Isnin, 21 Mac 2011

:: dia secret admire saya !! ::

hehehe .. nak tau ke siape ?? hehehe ... malu pulak nak bagitau name ..
so biarlah die menjadik secret admire saya buat selamanyaa ..
wahh .. ayat poyOs tak hengat-hengat !!!
hehehe ...

ade la , zaman skolah2 dulu .. minat kat sorang senior yang nyOmel .. lagi hensem .. lagi ganteng ...
ambOii .. puji melambong .. heheh ...
die tua 3tahun dari aku ...
die nih memang menjadik pujaan la kat skolah dulu ..
ehh .. tiba-tiba jek teringat dulu mase sekolah , pernah kene sound dengan kakak senior ( sebaye dengan mamat tue ) yang minat jugak dengan mamat yang saya minat nih ...
hahahah ... eee .. lawak dan rase malu-malu kucen pulak bile di-ingat-ingat-kan ...
die siap ajak balik sekolah sama ( dulu time sekolah aktif kawad ... dan kakak nih same-same satu persatuan dengan aku ) konon-konon nak teman berjalan balik ...
hehehe .. aku yang ketike itu memang xberteman dan aku tersangatlah menjadi junior yang sopan dan menurut perintah ... pon berjalan-lah beriringan bersama-sama ...
hehehe ... sekali tengah sonOk-sOnOk jalan , die boleh bagi sepatah due ucapan yang membuatkan aku terkedu ... huhuh .. aku tatau mane die boleh tau aku minat dengan mamat tuh ...
hahhaha ... abaikan la ape die cakap kat aku waktu tuh .. sebab aku sendiri pun tak hengat .. hahah ...
tapi ape yang aku ingat , die tak kapel pun ngan mamat yang aku minat tue , sebab mamat yang aku minat tue kapel ngan sorang lagi senior aku ( tue die setahun ) ...

dahh .. cik aiyOo .. berbalik pada ape yang hendak diceritakan pada permulaan cerita tadi ye ...
hehehe ... dah lame tak dengar cerita die .. lepas die abis sekolah dulu ade la jugak dengar-dengar cerita .. memandangkan sekarang nie aku pon da ade MPC .. jadik aku malas la nak amik taw pasal die lagi ...
wahh .. sekarang bukan amik taw ke nih ?? hehehe ...

khabar terbaru yang aku dengar ... die baru jek bertunang dengan kakak senior yang kapel ngan die time zaman sekolah dulu , minggu lepas ... lebih kurang 9 tahun punye cerite la nih ... huhuhu .. lame gile kan ?? terharu + terkejut + tergembira dan ter-ter yang lain jugak lahh ...
huaaa .. sweet nye .. dengarnye nak nikah bulan 12 nanti ...
harap jodoh die panjang ...
kekal hingga akhir hayat ...
tak sabar nak tengok pic die sanding ... mesti cantik + hensem ...
hehehe .. same cantik , same padan ...
=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan