:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Rabu, 23 Mac 2011

:: Rasakan padahnya ... ::

Rasakan padahnya bila hidup taknak belajar bawa kereta !
hahhhh !!!
bak kate orang indon : rasaiin loooo ... !!! ( kene ade tande seruan sikit , baru gaye cam terkene sikit )
huhuhu .. bile lahh aku bole memandu kereta kesayangan aku tuh ye cik belog ??
kapankahh ?? ( ehhh )
lesen ooowhh lesennnnn ....
sekarang dah susah nak bergerak ke sana sini ...
kalau tau bawa kereta sendiri kan senang ...
tak payah nak harap orang lain bawa kite ...
huhuh ...



kata-kata semangat untuk diri sendiri :: belajar-belajarlah memandu ... jangan takut ... mati itu sekali seumur hidup .. hahaha ... bila kita mula belajar memandu , anggaplah kita nih ibarat baby yang baru nak belajar berjalan ... setiap kali cube untuk bangun dan berjalan , pada permulaannye mesti akan terasa sukar .. akan banyak kali terjatuh tersembam dan menangis ... begitulah jugak pabila kita belajar memandu dan terlanggar akan sesuatu ... anggaplah ia perkara biasa ... bila kita langgar tembok , divider , tiang , pasu bunga .. berkata lah dalam hati .. alahhh .. nati aku repair lah keta aku nih ... nanti aku gantilah balik pasu si poaln tue ... tapi haruslah diingatkan supaya jangan sampai membahayakan diri sendiri ... kerana , seperti yang telah disebutkan tadi ye cik belog ... mati itu sekali ! tiada galang gantinya ... huhuh .. so drive safe ~!!! kekekeke ...


p/s :: wahh panjangnya kate-kate semangat kaw !!! kekeke .. peace !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan